Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@06:50:01 GMT

پرونده قربانیان اسیدپاشی‌های اصفهان بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۶۹۷


حسین عباس علیزاده در گفتگو با ایسنا، گفت: موکلانم مطالبه دیه کرده بودند و دادگاه نیز با توجه به پیدا نشدن متهم یا متهمان پرونده حکم به پرداخت دیه از محل صندوق دیه بیت المال داد.

وی افزود: این صندوق براساس گزارش پزشکی قانونی مبنی بر جراحات وارده به موکلانم و رای دادگاه و تلاش‌های دادستان دیه را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس علیزاده با بیان اینکه وکیل مدافع چهار نفر از قربانیان این حادثه بوده است، گفت: البته اگر زمانی متهم یا عاملان این فاجعه شناسایی و دستگیر شوند، رسیدگی قضایی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سال ۹۳، چهار نفر از زنان و دختران در اصفهان مورد اسیدپاشی قرار گرفتند که یکی از آن‌ها مرضیه ابراهیمی بود که پس از این حادثه ازدواج هم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسید پاشی قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است. قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان