Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:21:33 GMT

بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۷۱۰

بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟

پایگاه اینترنتی " ریچ کیدز آف اینترنت" با انتشار تصاویری به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.

به گزارش ایسنا، این سایت معروف که وارد پنجمین سال فعالیت خود شده است، امسال نیز به بیان گزارشی از تفریحات تابستانی افراد ثروتمند پرداخت. به گفته این گزارش، سفر به مناطق ساحلی یکی از اصلی ترین تفریحات تابستانی این افراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام مناطقی از مالزی، تایلند، مالدیو و سایر مناطق ساحلی اقیانوس آرام، جز محبوب ترین مقاصد گردش گری این افراد بوده است.

به جز آسیا، بازار تورهای کشتی کروز دریای مدیترانه هم داغ بوده است و عده زیادی ترجیح داده اند تعطیلات تابستانی خود را در مناطقی چون مالت و مونت کارلو بگذرانند. موسسه : نایت فرانک" گفته است جزیره ساردنی ایتالیا بیش از سایر مناطق دریای مدیترانه در جذب ثروتمندان موفق بوده است. در منطقه " فورت ویلیج" این جزیره بسیاری از ثروتمندان تعطیلات خود را در باغ های ۴۷ هکتاری این منطقه که مجهز به زمین تنیس، گلف، استخر هستند می گذرانند.

با این حال تنها اروپا مقصد گردش گران نبوده است و شمار زیادی از این جوانان ثروتمند خود را به هاوایی رسانده‌اند.

در آمریکای لاتین، افراد ثروتمند بیشتر ترجیح داده اند که اوقات فراغت خود را با آزمایش خودروهای بسیار گران قیمت بگذرانند. دیگران نیز با جت های شخصی خود سفری به دور دنیا داشته اند.

در بین تفریحات عجیب این افراد نگهداری از حیوانات وحشی هم دیده می شود. از کروکودیل و شاهین گرفته تا مارهای عظیم الجثه پیتون، به عنوان حیوانات محبوب این روزها نام برده شده است. خیلی ها هم خود را به دوبی رسانده اند و تعطیلات را در خانه های مجلل خود و نگهداری از حیواناتی چون چیتا سپری می کنند.

بیشترین افراد جوان ثروتمند جهان در ۳ شهر نیویورک، لندن و سنگاپور ساکن هستند. ۳۴ درصد کل افراد ثروتمند، در حال حاضر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا)   ساکن هستند.

به گفته نشریه فوربس، تا پایان سال ۲۰۱۷ حدود ۵۶ جوان با ثروت یک میلیارد دلار و بیشتر در جهان هست که ۳۰ درصد آن ها ثروت خود را خودشان به دست آورده اند و مابقی افراد این ثروت را به ارث برده‌اند. جوان ترین میلیاردر دنیا در حال حاضر یک دختر نروژی به نام الکساندرا آندرسن است که تنها ۲۰ سال دارد و ثروت وی ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. او و خواهرش مالک یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ هستند که از پدرشان به ارث برده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ثروتمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته هجدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و مقابل میهمان خود به پیروزی ۲۲ بر ۲۰ رسید.

دو تیم در ابتدا گام به گام با هم پیش رفتند و اختلافات گل نماینده اصفهان با مهمان اراکی‌اش تنها به یک گل می‌رسید، با این آلومینیوم با چند تلاش و پنالتی در لحظه آخر هم نتوانست گل‌ها را برابر کند و با حساب ۹ بر ۸ به سود گیتی‌پسند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم دو تیم بازی سرعتی و پربرخوردتری را به نمایش گذاشتند. ابتدا آلومینیوم حساب گل‌ها را برابر کرد، اما گیتی‌ها با چند ضدحمله ورق بازی را به سود خود برگرداندند و ۱۷ بر ۱۳ پیش افتادند.

در نهایت این دیدار با حساب ۲۲ بر ۲۰ به سود گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

گیتی‌ها با این پیروزی هم امتیاز با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر دیدار تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در سالن پنج اردیبهشت طبس برگزار شد و با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز برتری طلایی‌پوشان ادامه یافت در پایان سپاهان با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان شوند.

سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت میزبان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهند بود.

رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال پس از تعطیلات ۱۰ روزه اردوی ملی از سر گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • (ویدیو) تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز؟
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی