Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:07:08 GMT

برخی افراد ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۷۱۵

برخی افراد ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کنند

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از ناامیدی‌هایی که در جامعه وجود دارد واقعی است و مردم در عرصه‌ای با مشکلاتی مواجه شده‌اند و انتظار نداشتند وضعیت به این شکل درآید، اما بخشی از این ناامیدی‌ها ناشی از پمپاژهایی است که از سوی برخی افراد به جامعه منتقل می‌شود.

عباسعلی پوربافرانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اینکه چه کسی باید در شرایط کنونی کشور مدیریت افکار عمومی جامعه را در دست داشته باشد، اظهار کرد: یک سری اصول، قوانین و فصل الخطاب‌هایی داریم که باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منویات مقام معظم رهبری و اصول و ارزش‌ها باید در قالب یک رسانه بتواند افکار عمومی را هدایت کند. رسانه‌ای که می‌تواند بر اساس این اسناد بالادستی افکار عمومی را مدیریت کند صدا و سیماست.

وی افزود: هم‌اکنون در حوزه اقتصاد سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را داریم، اما مدیریت و فرماندهی اقتصادی را دولت باید بتواند بر عهده بگیرد و کارگردان خوبی برای اقتصاد مقاومتی باشد، اما روش و شیوه‌ای که بتواند این اصول را به کل جامعه تزریق کند و هدایت افکار عمومی را در دست داشته باشد رسانه است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر بخواهیم یک خبر را به سرعت به جامعه منتقل کنیم شبکه‌های اجتماعی ظرفیت خوبی است، اما اینکه رسانه‌ای بتواند به تمام اقشار این اخبار را منتقل کند قطعاً باید رسانه ملی باشد. رسانه ملی هم باید بر اساس ارزش‌هایی که بنا نهاده شده که همان حفظ نظام و انقلاب است وظایف خود را به درستی انجام دهد.

پوربافرانی گفت: بخشی از ناامیدی‌هایی که در جامعه وجود دارد واقعی است و مردم در عرصه‌ای با مشکلاتی مواجه شده‌اند و انتظار نداشتند وضعیت به این شکل درآید، اما بخشی از این ناامیدی‌ها ناشی از پمپاژهایی است که از سوی برخی افراد به جامعه منتقل می‌شود.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به آینده کشور امیدوار هستیم، خاطرنشان کرد: قطعاً با حضور مردم و رهبری‌های مقام معظم رهبری و همت مسئولان آینده کشور روشن و امیدوار کننده خواهد بود. مسئولان باید روشی را در پیش بگیرند که هم حافظ بیت‌المال باشند و هم بتوانند کشور را درست مدیریت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام صداوسيما مدیریت افکار عمومی نظارت افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟