Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، گفت: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح تولید می شوند.

امیر سرتیپ حاتمی در بازدید از گروه صنایع زرهی بنی هاشم دورود با بیان اینکه بحمد ا... این صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که در شکافتن علم و فناوری بر مدار ایمان و عمل خالصانه حرکت می‌کند، اظهار داشت:  عبور از مرزهای دانش، ابتکار و خلاقیت مبتنی بر دانش بومی،  نشانگر وجود ظرفیتی عظیم از جوانان نخبه و متعهد کشور در این صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از متخصصین افتخارآفرین صنایع زرهی بنی هاشم در  طراحی و ساخت انواع پیشرفته تانک افزود: وزارت دفاع مصمم است با کار و مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی با بهره گیری از ظرفیت های ملی تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و دستورات رئیس جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نیروهای مسلح را به بهترین نحو اجرایی کند و بسیار خرسندم که این مهم در صنایع دفاعی به ویژه صنایع زرهی به نحو احسن  در حال اجرایی شدن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراز و نشیب های مباحث رزم زرهی تصریح کرد: بعد از دوران پر افتخار دفاع مقدس برخی کارشناسان گمان می کردند دیگر بعید است جنگ زمینی رخ دهد اما  با ظهور و تجاوز داعش به کشورهای عراق و سوریه اهمیت توجه به رزم زمینی بیش از پیش نمایان شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به تولیدات صنایع زرهی بین هاشم دورود خاطرنشان کرد: این مجموعه با ظرفیت نیروی انسانی خوبی که دارد زمینه بسیار مساعدی برای ارتقاء و بهبود محصولات این صنعت را فراهم کرده است و باید با تغییر نگاه جدی برای پیشبرد اهداف وزارت دفاع و نیروهای مسلح در این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، تاکید کرد: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی که در کشور تولید می‌شوند دارای قابلیت های بومی متناسب با شرایط جغرافیایی کشور و براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح هستند.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح با دارا بودن ظرفیت ها و قابلیت های عملیاتی فراوان و راهبرد های مناسب و تجهیزات مدرن و پیشرفته آمادگی کاملی برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواهی را دارد تصریح کرد: به دشمنان نظام اسلامی نصیحت می‌کنیم که به حاکمیت ملی، عزت و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ملت سرافراز ما درطول تاریخ ثابت کرده ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان و گستاخان را به شدت تنبیه خواهند کرد.

امیر حاتمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه اقتصادی علیه کشورمان گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش دولت بخش بزرگی از توطئه های دشمن خنثی شده و ان شاالله با سربلندی از این برهه حساس عبور خواهیم کرد و مانند همیشه روسیاهی به دشمن خواهد ماند.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری

وزیر دفاع سوریه عصر امروز با رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار روند تحولات منطقه به ویژه روند جنگ در غزه و همچنین روند روابط و همکاریهای دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف تداوم جنایات صهیونیستها و سکوت برخی دولتها در قبال آن را محکوم کرده و حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و حملات هوایی به لبنان و سوریه را نشانه ناکامی در دستیابی به اهداف نامشروع و فرافکنی آن ارزیابی کردند و بر ضرورت رایزنی های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

 سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: حماسه بزرگی که توسط مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه اکتبر در غزه رقم خورد و  ضرورت دارد تبادل نظر و رفت آمدهای بیشتری باهم داشته باشیم.

وی افزود مقاومت مردم غزه در مدت نزدیک به شش ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای مقاومت است و جنایات ضد بشری این رژیم باعث بی حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

بررسی روند پیشرفت روابط و همکاریهای دوجانبه نظامی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار جزییات آن بررسی شد و دو طرف از این روند اظهار رضایت کردند.

سپهبد علی محمود عباس گفت: سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در روابط بین دو نیروی مسلح اتفاق افتاد و بسیاری از امورات را با همدلی و همفکری یکدیگر پیش بردیم و امیدواریم امسال هم نیز پیشرفت بسیار زیادی در همه امورات  داشته باشیم.

وی گفت:  بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد و این ضرورت دارد که این رفت و آمدها بیشتر باشد و نیروهای مسلح ایران و سوریه به عنوان محور مقاومت روابط بیشتری با یکدیگر در تمام امورات  داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌اعتمادی فزاینده آلمانی‌ها به نیروهای مسلح کشورشان
  • آماده پاسخ به هرگونه اقدام تجاوزکارانه هستیم
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • افغانستان: آماده پاسخ به هرگونه اقدام تجاوزکارانه هستیم
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • جزئیات حمله روسیه به یک کارخانه تجهیزات زرهی اوکراینی
  • حمله روسیه به کارگاه تعمیر ادوات نظامی در اوکراین
  • خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای نیروهای مسلح + فیلم
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • این کشور سربازی را برای زنان اجباری می‌کند