Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد ایران در جام جهانی 2018 بسیار خوب بود و این موجب تمجید رسانه های خارجی از تیم ملی کشورمان شد.

طرفداری- تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشت و با کسب چهار امتیاز به نوعی رکوردشکنی کرد.

سایت رسمی AFC گزارشی از عملکرد ایران در جام جهانی نوشته است که در پایین می خوانید:

ایران به عنوان دومین تیم قدرتمند آسیایی پس از استرالیا وارد روسیه شد ولی بهتر از استرالیا جام جهانی را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به دلیل حضور طولانی مدت کی روش بسیار هماهنگ ظاهر شد و با وجود قرار گرفتن در گروه مرگ، در یک قدمی صعود به مرحله حذفی بود. با وجود نمایش نه چندان مطلوب، ایران در بازی اول مقابل مراکش سه امتیاز کسب کرد تا با روحیه کار خود را ادامه دهد. انگیزه ایران مقابل اسپانیا بیشتر بود ولی تک گل دیگو کوستا اجازه نداد شادی ایرانی ها بیشتر شود.

ایران در آخرین دیدار خود باید مقابل پرتغال می رفت و آنها برای صعود نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند. حتی در لحظات پایانی مسابقه مهدی طارمی می توانست پیروزی را برای ایران به ارمغان بیاورد ولی این اتفاق نیفتاد. پیش از جام جهانی کارشناسان نسبت به حضور نیافتن سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در جام جهانی اعتراض داشتند ولی کی روش با بردن مجید حسینی به جای او، جواب منتقدان را داد. در واقع زوج جوان پورعلی گنجی و مجید حسینی عملکردی بسیار خوب در جام جهانی داشت.

حال ایران خودش را برای جام ملت های آسیا 2019 آماده می کند. این تیم در خط حمله نیز قدرتمند است. با وجود بازیکنان با استعدادی مانند آزمون، طارمی، انصاری فرد و جهانبخش، آنها به دنبال این هستند که تا پس از چندین دهه، قهرمانی آسیا را مجددا به ارمغان بیاورند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر