Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید جواد موسوی ، مدیرعامل شرکت ونک پارک ؛ از زیر مجموعه های هلدینگ عمران و مسکن  بنیاد مستضعان انقلاب اسلامی ، با اشاره به تاریخچه این شهرک و اقدامات صورت گرفته برای انتقال اسناد آن به مالکان اصلی اش گفت : این شهرک که ساخت آن از سال 1370 آغاز شده ، دارای 5 فاز می باشد که تاکنون 4 فاز ان به بهره برداری رسیده است که شامل 3368 واحد مسکونی و تجاری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی در تشریح دلایل عدم واگذاری اسناد به مالکان آنها نیز گفت : در طول این سالها به خاطر مشکلاتی که درخصوص مباحث مرتبط با شهرداری به وجود آمده بود ، مالکان این واحدها موفق نشده بودند اسناد خود را تحویل بگیرند اما با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و مساعدت و همکاری شهردار منطقه 15 ، ازچند سال گذشته کار انتقال این اسناد آغاز شده و تاکنون سند بیش از 600 واحد از این مجموعه صادر و تحویل مالکان آن شده است .

 

 

موسوی با تاکید براینکه امیداریم در ادامه این راه ، تا پایان سال آینده کل اسناد فاز یک این شهرک صادر و تحویل مالکان آن شود افزود : همچنین به منظور بر طرف کردن نیازهای تجاری شهرک مزبور ، پروژه تجاری زیتون در این شهرک احداث شده است . ضمن آنکه در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ، این مجموعه کار ساخت مجتمع مسکونی نیلوفر را با بهترین کیفیت ساخت و شرایط فروش اقساطی برای تامین مسکن اقشار کم در آمد ، آغاز کرده که می تواند نقطه عطفی در این زمینه برای پایتخت محسوب شود . 

 

 

مدیر عامل شرکت ونک پارک در انتها خاطر نشان کرد :به عنوان مسوولیت ذاتی یک شرکت عمرانی خوشنام در ساخت و ساز در خدمات بعد از فروش و همچنین به منظور رفع دغدغه شهروندان عزیز شهرک به ویژه خانواده های معظم ایثارگران  تشکیل یک کارگروه متشکل  از مدیران شهرداری و مدیران این شرکت در صدد رفع مسایل اسنادی شهرک شهید بروجردی هستیم تا اگر از نظر اداری و قانونی صدور اسناد با مشکلی مواجه شد از طریق این کارگروه با همکاری و تعامل و رفع معارضات اداری و قانونی هرچه سریعتر کلیه اسناد آماده و توسط سازمان های ذیربط صادر شود .

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شهرداری مسکن پایتخت ساخت و ساز خانواده همکاری و تعامل واحد مسکونی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم