Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهری دبیر هیات کشتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در گروه سنی Bپیکارهای کشتی آزاد پیشکسوتان کشور عبدالرضا رستگار ورزشکار لامردی در فینال وزن ۶۲ کیلوگرم با شکست مهرداد امینی از کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستاد و جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رستگار ۴ مدال طلای جهان را در کارنامه دارد و مهرماه امسال برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در پیکارهای جهانی مقدونیه شرکت خواهد کرد.

منوچهری دبیر افزود: در وزن ۶۲ کیلوگرم گروه سنی E، مهدی احمدزاده دیگر آزادکار فارسی هم به مدال نقره پیکارهای آزاد پیشکسوتان کشور دست یافت.

این پیکارها با حضور کشتی گیرانی از ۲۴ استان کشور به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ن

موفقیت کشتی گیر فارس در مسابقات پیشکسوتان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان