Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از گروه صنایع زرهی بنی هاشم دورود با بیان اینکه این صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که در شکافتن علم و فناوری بر مدار ایمان و عمل خالصانه حرکت می‌کند، اظهار داشت: عبور از مرزهای دانش، ابتکار و خلاقیت مبتنی بر دانش بومی، نشانگر وجود ظرفیتی عظیم از جوانان نخبه و متعهد کشور در این صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از متخصصین افتخارآفرین صنایع زرهی بنی هاشم در طراحی و ساخت انواع پیشرفته تانک افزود: وزارت دفاع مصمم است با کار و مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی با بهره گیری از ظرفیت‌های ملی تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و دستورات رئیس جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نیروهای مسلح را به بهترین نحو اجرایی کند و بسیار خرسندم که این مهم در صنایع دفاعی به ویژه صنایع زرهی به نحو احسن در حال اجرایی شدن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراز و نشیب‌های مباحث رزم زرهی تصریح کرد: بعد از دوران پر افتخار دفاع مقدس برخی کارشناسان گمان می کردند دیگر بعید است جنگ زمینی رخ دهد اما با ظهور و تجاوز داعش به کشورهای عراق و سوریه اهمیت توجه به رزم زمینی بیش از پیش نمایان شد.

حاتمی با اشاره به تولیدات صنایع زرهی بنی هاشم دورود خاطرنشان کرد: این مجموعه با ظرفیت نیروی انسانی خوبی که دارد زمینه بسیار مساعدی برای ارتقاء و بهبود محصولات این صنعت را فراهم کرده است و باید با تغییر نگاه جدی برای پیشبرد اهداف وزارت دفاع و نیروهای مسلح در این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، تاکید کرد: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی که در کشور تولید می‌شوند دارای قابلیت های بومی متناسب با شرایط جغرافیایی کشور و براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح با دارا بودن ظرفیت‌ها و قابلیتهای عملیاتی فراوان و راهبردهای مناسب و تجهیزات مدرن و پیشرفته آمادگی کاملی برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواهی را دارد، تصریح کرد: به دشمنان نظام اسلامی نصیحت می‌کنیم که به حاکمیت ملی، عزت و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ملت سرافراز ما درطول تاریخ ثابت کرده ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان و گستاخان را به شدت تنبیه خواهند کرد.

حاتمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه اقتصادی علیه کشورمان گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش دولت بخش بزرگی از توطئه های دشمن خنثی شده و ان شاالله با سربلندی از این برهه حساس عبور خواهیم کرد و مانند همیشه روسیاهی به دشمن خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست