Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@16:05:18 GMT

فتاح: اعتراضات دی ماه ربطی به فقرا نداشت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۹۷۹

فتاح: اعتراضات دی ماه ربطی به فقرا نداشت

به گزارش جهان نيوز، رئیس کمیته امداد گفت: فهرست را دادند و دريغ از اينكه يك مددجو در اين فهرست باشد. پس واقعا شورش فقرا در كار نيست. باور ما اين است كه شورش فقرا در كار نيست. مددجويان ما فهيم و قدرشناس نظام و انقلاب و مسوولان هستند. البته بين مددجويان ما هم، مانند عموم جامعه، دختر و پسر و جوان هست و مطلبي و نكته‌اي دارند اما واقعا تاييد نمي‌كنم كه مددجويان ما هم داخل آن اعتراضات شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنكه مردم ما هم مي‌دانند امروز ريشه اين فشارها از كجاست.

مگر نمي‌بينند كه رييس‌جمهوري امريكا، هر روز عليه اين مردم حرف مي‌زند؟ مگر نمي‌بينند كه مي‌خواهد مانع از فروش دارو به ايران شود؟ مردم مي‌فهمند كه او دشمن است. چرا با ما اين بازي را مي‌كند؟ ما چه كرديم؟ چه گناهي داريم؟ مردم ما فهيم هستند و اين فهم، قدرت تحمل و مقاومت و تاب آوري ما را بالا مي‌برد. آنچه مردم را اذيت مي‌كند اتفاقات داخلي ماست.

چرا بايد در فروش سكه اشكال باشد؟ چرا در ارز ٤ هزار و ٢٠٠ توماني اشكال باشد؟ چرا خودرو اينطور وارد شود؟ اين، اعتراض مردم است و درست است و همه ما اين اعتراض را داريم، آقاي رييس‌جمهوري هم اعتراض دارد و رهبر عزيزمان هم معترض است. اين بي‌عدالتي‌ها و بعضي سوءاستفاده‌ها روحيه مردم را جريحه‌دار مي‌كند و طبيعي است كه بايد از مردم بپذيريم. اين هم صداقت مردم را نشان مي‌دهد. مردم عدالت و انصاف و صداقت و راستي مسوولان را مي‌خواهند و بسيار خوب است كه مردم چنين مطالبه‌اي داشته باشند. من هميشه گفته‌ام كه بايد به مطالبات مردم احترام بگذاريم. چطور ما تصاوير مطالبات مردم فرانسه را پخش مي‌كنيم؟ مردم فرانسه دو شب قبل بعد از مسابقه فوتبال چه كردند؟ آيا شورش مدني كردند؟ جوان بودند و به هيجان آمدند و چند هزار ماشين را هم تخريب كردند. آيا اين شورش فقرا بود؟ ما بايد مطالبات مردمي را به درستي بفهميم و اين مطالبات را با منطق و عقلانيت بپذيريم. اين حق مردم است كه حرف‌هاي‌شان را بيان كنند.

منبع: اعتماد

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس طی بازی‌های نیم فصل دوم موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده تا همچنان رقابت نزدیکی با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دنبال کند. با این حال در کنار بحث تمدید قرارداد، موضوع مربوط به دریافت مطالبات نیز از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موفق به دریافت تنها ۴۰ درصد از مطالبات خود شده‌اند. این در حالیست که در فصل گذشته و در همین مقطع آن‌ها ۷۰ درصد دریافتی داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روز‌ها بیشتر درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و بحث مالکیت باشگاه است، در تلاش است تا مسئله مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را هم حل کند و باید دید چه زمانی این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی خود عمل کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • کاریکاتور/ اصلا درد نداشت!
  • وعده صادق انتقام خون شهدای کنسولگری بود/ ایران با رافت کریمانه با مردم عادی کاری نداشت
  • ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم اسرائیل پاسخ داد؟
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد
  • تنبیه بدون راه فرار/ خیبر شکن یا فتاح، مجازات صهیونیست‌ها در راه است