Web Analytics Made Easy - Statcounter



پرسپولیسی‌ها فصل گذشته با درخواستی که از آن‌ها شد، پیش از دیدار سوپرجام یکی از اردوهای خود را لغو کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ حواشی مربوط به لغو بازی سوپرجام فوتبال ایران که قرار بود روز پنجشنبه بین استقلال و پرسپولیس برگزار شود همچنان ادامه دارد. استقلالی ها مسئولان فدراسیون را مقصر می دانند و پرسپولیسی ها به دلیل حاضر نبودن استقلالی ها برای شرکت در مسابقه قهرمانی را حق خودشان می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه روزنامه پیروزی چاپ امروز حتی یکی از اتفاقات فصل گذشته را بازخوانی کرده به این اشاره داشته که سال قبل به دلیل دیدار سوپرجام پرسپولیس و نفت تهران، وزارت ورزش با اردوی آلمان قرمزها مخالفت و آنها را مجبور به حضور در بازی سوپرجام کرده. اتفاقی که آنها انتظار داشتند این فصل هم رخ دهد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیروز العربی بر الشارجه امارات در دیدار سوپرجام قطر و امارات، اولین پیروزی قطری‌ها در تاریخ رویارویی‌های مستقیم بین دو تیم به حساب می‌آید.

این چهارمین دیداری است که دو تیم را از نظر تاریخی با یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم قبلاً در سه نوبت و در یک تورنمنت به مصاف هم رفته‌اند که اولین دیدار آن در سال 1995 بود و الشارجه با یک گل پیروز شد.

دیدار دوم در سال 1999 با تساوی 2-2 به پایان رسید در حالی که دیدار سوم در همین مسابقات در سال 2006 با نتیجه 2-1 به سود الشارجه به پایان رسید.

العربی با هدایت یونس علی سرمربی خود موفق شد اولین عنوان خارجی تاریخ خود را کسب کند و قهرمان سوپرجام 800 هزار دلار و نایب قهرمان 400 هزار دلار دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!