Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر جپاروف شرط جدیدی را برای آبی ها مطرح کرده است.

طرفداری- بعد از مذاکرات مسئولان استقلال با نماینده‌های سرور جپاروف و مامه تیام در ترکیه این بازیکنان شروط خود را مطرح کردند اما در نهایت قرارداد امضا نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا افتخاری و پندار توفیقی مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال برای مذاکره راهی ترکیه شدند و با نماینده‌های تیام و جپاروف برای حضور در استقلال مذاکره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام در مذاکرات خود با باشگاه استقلال اعلام کرده که حاضر است قراردادی به مدت نیم فصل عقد کند. جپاروف هم اعلام کرده قرارداد سه ساله می‌بندد.

همچنین جپاروف شرط کرده برای عقد قرارداد 130 هزار دلار طلبی که از استقلال دارد را دریافت کند و بعد قرارداد امضا کند.

در این بین درگذشت پدر افتخاری و بازگشت او به ایران باعث شد تا این مذاکرات نیمه تمام بماند و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد