Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از لرستان، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بروجرد، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد، بیست و ششم تیر ماه سال جاری، دومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام ایرج خسروی در منطقه محروم "جهان آباد " از توابع شهرستان بروجرد به مدت یک روز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل متخصصین، پزشک عمومی ، دندان‌پزشک، کارشناسان بهداشت، تغذیه، روانشناس و کارشناسان آزمایشگاه به همراه 45 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه گردید.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی نیز ارائه شد و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

ملک آرا تصریح کرد: مشاوره ، آموزش تغذیه سالم و آموزش بهداشت از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز بهداشت خرم آباد، شبکه بهداشت و درمان بروجرد، موسسه تامین درمان بسیجیان و سپاه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید