Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:42:14 GMT

13 هزار نفر در خراسان جنوبی به پرسش مهر پاسخ دادند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۵۱۷

13 هزار نفر در خراسان جنوبی به پرسش مهر پاسخ دادند

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری 13 هزار دانش آموز و فرهنگی این استان در 15 رشته علمی و آموزشی شرکت کردند.

به گزارش ایرنا علی اصغر موسوی کیا روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری در بیرجند افزود: از این تعداد 250 نفر به عنوان برگزیدگان شهرستانی در مرحله استانی به رقابت پرداختند و 32 نفر مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شعر، داستان، مقاله پژوهشی، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، نقاشی، طراحی، گرافیک، خوشنویسی و سرود همگانی را از مهمترین رشته های این مسابقه اعلام کرد.
«چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران، اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟» پرسش امسال رئیس جمهوری در آیین بازگشایی مدارس بود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر 6 دانش آموز و فرهنگی استان حایز رتبه شدند و صادق احمدی نسب و زهرا فتحی در رشته مقاله پژوهشی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.
وی گفت: نگار زرنگ در مسابقه سخنوری رتبه سوم و در بخش هر خانواده ایرانی یک پاسخ فاطمه عاشوری به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.
موسوی کیا ادامه داد: در رشته خوشنویسی و وبلاک نویسی هم به ترتیب فهیمه جهانی و حسین توکلی شایسته تقدیر کشوری شناخته شدند.
وی تصریح کرد: طرح سئوال رئیس جمهوری در ابتدای فصل بازگشایی مدارس نمادی از انعکاس مباحث روز در سطح مدارس است و اینکه رئیس جمهوری اخلاق را مورد اهمیت می دانند مسلم این مهم باید در مدارس تقویت شود.
وی گفت: با رعایت اخلاق آستانه تحمل افراد تقویت می شود و بدون شک در ارتقای فضایل اخلاقی جامعه نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
به گزارش ایرنا در هفدهمین دوره مسابقات پرسش مهر، 11 هزار و 537 دانش آموز و 525 فرهنگی خراسان جنوبی شرکت کردند و پنج نفر حایز رتبه و شایسته تقدیر شدند.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش پرسش مهر رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا عبدی گفت: این تیم با نام عبدی مراغه با ۳ بازیکن در مسابقات کشوری در سنندج شرکت کرده است.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ ورزشکار از سراسر کشور در بخش دبل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عبدی افزود: تیم‌های مراغه، زنجان، اراک، گیلان، کرمانشاه، سنندج، همدان، کرمانشاه و خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.
به گفته رئیس کمیته سپک تاکرای استان لیگ سپک تاکرا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان باشگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: این مسابقات تا پنجم اردیبهشت در شهر سنندج ادامه دارد.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که در آن به‌جای دست از پا برای ضربه زدن و گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند