Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان اینکه هیچ پرونده‌ای از شرکت‌های وارد کننده موبایل از نهاد‌های ذیربط به تعزیرات ارجاع نشده است، تاکید کرد: مردم هر گونه فروش سبدی لوازم خانگی را به سازمان تعزیرات گزارش بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان سید ناصر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان آخرین وضعیت پرونده‌های وارد کننده تلفن همراه با ارز دولتی گفت: از ۴۰ شرکت، ۸ شرکت یا ارز نگرفتند یا کالا وارد کشور نکردند و یا اینکه ترخیص شده و درمرحله گمرک هستند و عملا این ۸ شرکت تخلفی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: درباره ۱۵ شرکت منتظر استعلام ارزیابی و تعیین قیمت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان هستیم و تا این لحظه که در خدمت شما هستم هیچ پرونده‌ای به تعزیرات ارجاع نشده است.

 وی افزود: پرونده ۱۰ شرکت جهت طرح در کمیته بازبینی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اختیار سازمان است که باز هم به تعزیرات ارجاع نشده است.

رایگانی اظهار کرد: مابقی پرونده‌ها در اختیار سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران است، برای اعلام نظر کارشناسی که شرکت‌های وارد کننده برای ارائه مدرک از این سازمان مهلت ارسال مدرک گرفته اند و از این مرجع پرونده‌ای به سازمان تعزیرات ارجاع نشده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: هدف ما امروز نیز در راستای اجرای مصوبات ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلی کالا‌های وارداتی با نرخ رسمی مصوب و تولید کنندگان دریافت کننده ارز دولتی برای تولید وارائه محصول به بازاراست. در حوزه لوازم خانگی به بازار آمدیم تا به این وارد کنندگان و تولیدکنندگان هشدار بدهیم برای ارائه محصولات به عرضه ودر اختیار گذاشتن این محصولات به سطح خرده فروشی اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی افتاده که شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده که تا دو الی سه ماه قبل با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها اقدام به شرایط اقساطی فروش می‌کردند در حال حاضر و در وضعیت موجود حرف از فروش سبدی محصولات می‌زنند و عملا از ارائه محصول به بازار خودداری می‌کنند.

رایگانی گفت: تک تک انبار‌های این شرکت تولید کننده و وارد کننده از امروز درمعرض گشت‌های مشترک تعزیزات قرار می‌گیرد و مردم گرانفروشی سبدی را به سازمان تعزیرات، سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش بدهند تا به عنوان فروش اجباری اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی تعزیرات سازمان صنعت و معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر از جریمه سنگین یک رستوران در اردبیل خبر داد و گفت: پرونده یک واحد صنفی کافی شاپ و تالار رستوران برای گرانفروشی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام را محرز و متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر ادامه داد: بازرسان سازمان صمت این گزارش را تهیه و به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها در صورت مواجه با گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلف اصناف می توانند به واحد بازرسی تعزیرات حکومتی استان و شهرستانها مراجعه کنند و حتما موارد بصورت جدی پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل
  • ۲۵ هزار دستگاه نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های هرمزگان به فروش رفت
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد