Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، دبیر کمیته محرومیت زدایی سپاه پسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه با استفاده از ظرفیت قرارگاه های محرومیت زدایی، مشکلات عشایر، گله داران و شبانان را مرتفع می کند.

سردار حزنی در همایش تکریم و تجلیل از گله داران و شبانان چهارمحال و بختیاری، افزود: در شرایط کنونی کشور برای حل مشکلات، نیازمند روحیه انقلابی مسؤولان هستیم و باید مسؤولان در مناطق محروم و عشایری حضور  داشته باشند تا بتوانند مشکلات را از نزدیک لمس کنند، زمانی که این اتفاق بیفتد، مسؤولان برای حل مشکلات نیازمند دستورالعمل نمی مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات جامعه عشایری، گفت: مشکلات درمانی در مناطق عشایری باید مورد توجه قرار بگیرد و امروز شاهدیم با کمک بسیج سازندگی، بنیاد برکت، قرارگاه خاتم‌الانبیا و خیران، مراکز درمانی در مناطق محروم ساخته می شود، اما باید به این نکته توجه کرد که این مراکز برای خدمت رسانی نیازمند پزشک و کادر درمانی هستند.

نخستین همایش تکریم و تجلیل از گله داران و شبانان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش تجلیل گله داران چوپانان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری

محسن صیادی اظهار داشت: این باشگاه خصوصی تخصصی به همت یکی از مربیان با سابقه استان و تیم ملی به منظور توسعه رشته ورزشی بوکس تاسیس شد.

وی افزود: برای راه‌اندازی و تاسیس این باشگاه تخصصی بیش از پنج میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

صیادی اضافه کرد: نبود اسپانسر و مشکلات مالی از مهمترین مشکلات ورزش بوکس استان بود.

به گفته وی هم‌اکنون یک سالن بوکس حرفه‌ای نیز در جونقان راه‌اندازی شده که این سالن ورزشی به عنوان یک ظرفیت برای برگزاری مسابقات ملی و اردو‌های تیم ملی است.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری میزبان اردوی تیم ملی بوکس

صیادی بیان داشت: هم‌اکنون چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های مهم بوکس کشور است و دارای ورزشکاران صاحب نام در سطح ملی و بین‌المللی می‌باشد.

وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری دو هزار نفر در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند که از این تعداد هزار نفر سازماندهی شدند که ۵۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای و در سطح قهرمانی فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است