Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفو بین الملل با صدور بیانیه ای از حملات ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش در سوریه علیه غیر نظامیان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الکوثر» ،عفو بین الملل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ائتلاف بین المللی آمریکا علیه داعش در سوریه به اندازه کافی اقدامات لازم را در جریان حملات هوایی خود علیه مواضع داعش در استان رقه برای ممانعت از هدف قرار گرفتن غیر نظامیان اتخاذ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ائتلاف بین المللی مسئولیت خود را در خصوص کشته شدن غیر نظامیان در سوریه به عهده نگرفته است.

 

بر اساس این بیانیه ائتلاف آمریکا تحقیقات لازم را در خصوص گزارش های منتشر شده درباره کشته شدن غیر نظامیان در سوریه انجام نداده است.

 

تنها در یکی از حملات جنگنده های ائتلاف علیه یک مدرسه در منطقه المنصوره واقع در رقه دست کم ۴۰ غیر نظامی کشته شدند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مساجد مجلس جشن های دهه کرامت بدرقه اعزام حجاج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اردبیل ائتلاف آمریکایی عفو بین الملل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛   آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع غزه گفت: عملیات نظامی اسرائیل در غزه که ۷ ماه است ادامه دارد، جهنمی سوزان ایجاد کرده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آنتونیو گوترش گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد و تنها یک اشتباه لازم است تا یک درگیری گسترده‌تر و ویرانگر آغاز شود. زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است. پایان دادن به اقدامات خصمانه در غزه، تنش‌ها را در خاورمیانه به طور گسترده‌ای کاهش می‌دهد. عملیات نظامی اسرائیل در غزه که ۷ ماه است ادامه دارد، جهنمی سوزان ایجاد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود : یونیسف از کشته شدن ۱۳ هزار و ۹۰۰ کودک فلسطینی در حملات هولناک و بی هدف در غزه خبر داد. محدودیت‌های اسرائیل، رسیدن و ارائه خدمات و کمک‌ها به نیازمندان در نوار غزه را پیچیده می‌کند. اسرائیل اخیرا بیش از ۴۰ درصد درخواست‌های سازمان ملل برای ارسال کمک به نوار غزه را رد کرده است. امدادگران به طرز وحشتناکی در نوار غزه کشته می‌شوند و من خواستار تحقیق در این زمینه هستم. گروه‌های بشردوستانه به تنهایی نمی‌توانند به بحران در نوار غزه رسیدگی کنند. یک رویکرد فراگیر باید برای آرامش اتخاذ شود که شامل کرانه باختری اشغالی هم شود. سال گذشته شاهد بالاترین میزان حملات شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری بودیم. از اسرائیل می‌خواهم به این سطح بی‌سابقه خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینی‌ها پایان دهد. اسرائیل و جامعه بین الملل باید فضا را برای ایجاد یک دولت فلسطینی که قادر به کارکرد موثر باشد، فراهم کنند. تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع باید شامل وضعیت ملتهب جنوب لبنان نیز باشد. این تلاش‌ها باید ایمنی دریانوردی در دریای سرخ را هم تضمین کند. حملات در دریای سرخ تهدیدی برای امنیت دریانوردی و زنجیره تامین است و احتمال وقوع درگیری بین‌المللی را افزایش می‌دهد. 

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی