Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: از شنیدن این خبر ناراحت شدم و فکر می‌کنم به افتخاری فشار آوردن تا استعفا دهد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص استعفای سیدرضا افتخاری از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهارداشت: رفتن افتخاری را صلاح نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادهای تیام و جباروف در حال حاضر روی هوا است و آنها هنوز تمدید نکردند. از شنیدن این خبر ناراحت شدم و فکر می‌کنم به افتخاری فشار آوردن تا این کار را انجام دهد. 

وی افزود: در حال که در آستانه آغاز لیگ برتر هستیم، افتخاری باید در استقلال می‌ماند تا تکلیف تیام و جباروف را مشخص کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد لغو دیدار سوپرجام باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: کارها درست پیش نرفت و این اتفاق رخ داد. باشگاه‌ها و سازمان لیگ باید خیلی حرفه‌ای‌تر رفتار می‌کردند و به نظرم این یک زورآزمایی بین این 2 باشگاه بود. فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها هم از این قهرمانی خوشحال نیستند. به نظرم باید این 2 باشگاه با یکدیگر توافق کنند و در تاریخی جدید دیدار سوپرجام را برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پرسپولیس سیدرضا افتخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی

ایسنا/بوشهر قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی به عنوان مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین طرح وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری با هدف درآمدزایی 900 میلیارد دلاری برای کشور امضا شد.

این طرح مهم‌ترین و راهبردی‌ترین طرح وزارت نفت و کشور محسوب می‌شود که ارتباط مستقیمی با امنیت انرژی کشور دارد.

بر اساس قراردادی که  روز (یکشنبه، 26 اسفند 1402) در مرکز همایش‌های وزارت نفت با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیران ارشد صنعت نفت کشور به امضا رسید، طرح فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری اجرا خواهد شد که افزایش برداشت 90 تریلیون فوت مکعب گاز و 2 میلیارد بشکه مایعات گازی و به دنبال آن درآمدزایی 900 میلیارد دلاری را به همراه خواهد داشت.

این طرح به کارفرمایی شرکت ملی نفت ایران و با مشارکت پیمانکاران داخلی شامل شرکت‌های پتروپارس، اویک، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و مپنا اجرا خواهد شد. همچنین شرکت مهندسین مشاور ناوگان، مسئولیت مهندسی مفهومی، پایه مقدماتی و پیشرفته را عهده‌دار خواهد بود.

بر اساس این قرارداد پیمانکاران بررسی و صحه‌گذاری مدارک مهندسی پایه مقدماتی و پیشرفته و ارائه نظرات اصلاحی را انجام خواهند داد.

همکاری با کارفرما برای نهایی‌سازی برنامه اجرای طرح، سفارش‌گذاری اقلام دیرتحویل، تهیه استراتژی واگذاری پیمان‌های فرعی در قالب قراردادهای EPC، مذاکره و ایجاد مشارکت بین یاردهای سکوساز داخلی و بین‌المللی برای ساخت سکوهای فشارافزایی در خلیج فارس و انجام اقدامات لازم برای آغاز قراردادهای ژئوتکنیک و ژئوفیزیک از جمله شرح کار پیمانکاران این قرارداد خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، این قرارداد در حالی به امضا رسید که کشور قطر نیز در بخش جنوبی این میدان مشترک در حال احداث سکوهای فشارافزایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • کل آلمان خوشحال از قهرمانی بایر، حتی بایرن! (عکس)
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی