Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميته ملي المپيک گفت: آنچه که ما مي‌توانيم قول دهيم اين است که از تمام ظرفيت ممکن ورزش در اين رويداد مهم استفاده خواهيم کرد و قطعاً نتيجه خواهيم گرفت تا دل ملت شاد شود اما از هرگونه وعده غيرقابل انکار بايد پرهيز کنيم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، سيد رضا صالحي اميري در حاشيه نشست با مديران و مسئولان ورزشي حاضر در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا گفت: اين جلسه و جلسه ديروز جلسات توجيحي براي سرپرستان و مربيان اعزامي به جاکارتا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه اقداماتي که بايد در صحنه شکل بگيرد تمام مراحل از ابتدا در تهران به عنوان نقطه حرکت تا بازگشت به فرودگاه را همکارانم در کادر سرپرستي تدوين و تبيين کرده‌اند و در قالب کتابچه‌اي به حاضران اهدا شد.
وي ادامه داد: تمام مسائل با جزئيات ممکن که بايد رعايت شود ارائه شد و آنچه که امروز براي دوستان بيان کردم چند نکته اساسي بود. اينکه مردم جدا از نتيجه بازي جوانمردانه را دنبال مي‌کنند که به تعبير زيباي رهبر انقلاب بعد از بازي با اسپانيا براي اولين بار بود با وجود اينکه نتيجه نگرفته بوديم ايشان تقدير کردند. در نظر روانشناسي و جامعه شناختي پيام مهمي است و در ديدار با اعضاي دولت فرمودند آن چيزي که ملت را شاد کرد تلاش جوانمردانه اين عزيزان منهاي نتيجه بود که در جمع امروز همين نگاه را تبيين کرديم که مردم بيشتر از نتيجه به تلاش جوانمردانه نگاه دارد که نماينده يک ملت بزرگ هستيد. نکته دوم قهرمانان ما منهاي رسالت قهرمانانه خود که بايد دنبال کند يک سفير و ديپلمات فرهنگي براي کشور است و بايد پيام خوبي را از جمهوري اسلامي به دنيا منتقل کند لذا معيارهاي اخلاقي و معرفتي که يک قهرمان بايد در صحنه داشته باشد ارزش آن بيشتر از ارزش مدالي است که به ارمغان مي‌آورد. وقتي مردم از تختي صحبت مي‌کنند از مدال‌ها و رويدادهايي که حضور داشته است بي‌اطلاع هستند اما از جوانمردي، فضائل اخلاقي و پهلواني او سخن مي‌گويند.
رئيس کميته ملي المپيک تصريح کرد: درخواست کرديم تا حد ممکن از حاشيه‌ها پرهيز کنند و از رسانه‌ها هم که در اين مدت زحمات زيادي کشيدند، تشکر مي‌کنم و خواهشمندم فضايي ايجاد شود که با ثبات و با آرامش باشد تا دغدغه‌اي وارد تيم‌ها و کاروان بزرگ ما نشود. از تمام رسانه‌ها تقاضا دارم فضا را آرام نگه دارند تا هيچ استرس و دغدغه‌اي به کاروان بزرگ ما وارد نشود تا بتوانيم با انگيزه کافي نتيجه خوبي را کسب کنيم. گاهي اوقات حواشي پررنگ‌تر از متن مي‌شود و بايد تلاش کنيم ورزشکار و سرپرستان ما دغدغه‌اي جز کسب نتيجه و بازي جوانمردانه نداشته باشند که نکته بسيار مهمي است. آنچه که در توان نظام بوده، انجام شده است. ظرفيت وزارت ورزش و کميته ملي المپيک و فدراسيون‌ها به ميدان آمده و براي اين رويداد خرج شده است اما بايد به مردم عزيزمان بگوييم که رقباي جدي نيز براي ما ظهور کرده‌اند. در اين دوره اندونزي به عنوان ميزبان، مدعي است. چندين رشته جديد را وارد کرده است که در ديدار با شيخ احمد رئيس شوراي المپيک آسيا اين مطلب را به عنوان اعتراض مطرح کردم که چرا امتيازات ويژه‌اي را براي ميزبان قائل شدند که من گفت اگر شما هم ميزبان شويد، اين امتياز را به شما هم خواهيم داد. اضافه شدن چندين رشته جديد و تغيير اوزان برخي رشته‌ها براي اينکه ميزبان بتواند مدال آوري کند از جمله آنهاست.
صالحي اميري افزود: در اين دوره ازبکستان، قزاقستان، هند، تايلند، مالزي ظهور کرده‌اند و مدعي هستند بنابراين وارد رقابتي مي‌شويم که رقبا به صورت جدي حضور دارند و از اين منظر آنچه که ما مي‌توانيم قول دهيم اين است که از تمام ظرفيت ممکن ورزش در اين رويداد مهم استفاده خواهيم کرد و قطعاً نتيجه خواهيم گرفت تا دل ملت شاد شود اما از هرگونه وعده غيرقابل انکار بايد پرهيز کنيم.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت