Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@08:22:54 GMT

ملکوتی‌خواه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۸۸۶

ملکوتی‌خواه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تورنمنت بین‌المللی تکواندو "ججو" در کره جنوبی از صبح امروز (چهارشنبه) ۲۷ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شد و به مدت شش روز پیگیری می‌شود. تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از صبح امروز(چهارشنبه) مریم ملکوتی‌خواه تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی به عنوان تنها نماینده ایران در روز نخست مسابقات مقابل رقبای خود به روی شیاپچانگ رفت که با کسب مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

او ابتدا و در مرحله یک‌هشتم با حساب ۲۵ بر ۵ "شوک هان ونگ" تکواندوکار هنگ‌کنگ را از پیش رو برداشته و راهی مرحله بعد شد. ملکوتی‌خواه در دومین مبارزه خود نیز با نتیجه ۱۰ بر ۷ "بو می کیم" از کره‌جنوبی را در مرحله یک‌چهارم نهایی از پیش رو برداشت تا ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، راهی مبارزه نیمه‌نهایی شود. او در این مرحله "ایون پارک" دیگر تکواندوکار کشور میزبان(کره جنوبی) را پیش رو داشت که توانست ۵ بر ۲ از سد این حریف خود بگذرد. ملکوتی‌خواه با این برد فینالیست وزن اول شد. او در آخرین دیدار مقابل "براکانگ" کره‌ای، قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه را واگذار کرده و نایب قهرمان شد.

اما در روز دوم این رقابت‌ها که فردا (پنجشنبه) ۲۸ تیر ۱۳۹۷ پیگیری خواهد شد، ناهید کیانی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم در گام نخست به مصاف "جیسکا کانابال" فیلیپینی می‌رود که در صورت پیروزی با برنده دیدار کره‌جنوبی و چین مبارزه خواهد کرد.

اسامی تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی بانوان برای شرکت در این مسابقات به قرار زیر است:

وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه

وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی

وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی

وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی

وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی

وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده

وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی

وزن ۷۳+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل

هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی بانوان تورنمنت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / طلای سنگین‌ وزن بر گردن «میرزازاده»

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227341 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان