Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن از سرمربی تیم خواسته که به دنبال جذب رافائل واران باشد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رویترز، کیلیان ام‌باپه، مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست با فرانسوی‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. ام‌باپه در جام جهانی روسیه عنوان پدیده جام را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این بازیکن جوان دارند.

این مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از پیروزی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی و بالا بردن جام تاکید کرد که در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی خواهد ماند و این تیم را ترک نخواهد کرد. روزنامه دون بالون اعلام کرد که ام‌باپه یک شرط برای ماندن در پاری ‌سن‌ ژرمن دارد و آن این که توماس توخل، تیم قدرتمندی برای فصل جدید بسازد و با رافائل واران، مدافع رئال مادرید قرارداد امضا کند.

فصل قبل تیاگو سیلوا و مارکینیوش، دو مدافع برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و همین باعث شده تا این تیم پاریسی به دنبال جذب یک مدافع با تجربه و مستحکم باشد و ام‌باپه دوست دارد که این مدافع رافائل واران باشد. واران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد بسیار خوبی در تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه داشت و یکی از اصلی‌ترین عوامل قهرمانی تیمش بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند

هوگو اکیتیکه در آلمان می‌ماند.

طرفداری | هوگو اکیتیکه، مهاجم فرانسوی که به صورت قرضی در آینتراخت فرانکفورت بازی می‌کند، رضایت این باشگاه را جلب کرده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، هوگو اکیتیکه در نقل و انتقالات زمستانی با بند خرید 16 میلیون یورویی و به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به آینتراخت فرانکفورت پیوست. در ابتدا این باشگاه قصد فعال کردن بند خرید هوگو اکیتیکه را نداشت اما برنامه این تیم تغییر کرده و آن‌ها آماده هستند تا بند خرید 16 میلیون یورویی مهاجم فرانسوی را فعال کند. پاری سن ژرمن از جدایی هوگو اکیتیکه در تابستان استقبال می‌کند و آینتراخت فرانکفورت نیز از پتانسیل و عملکرد این بازیکن راضی است. هوگو اکیتیکه در دو ماه حضور خود در آینتراخت فرانکفورت، یازده بازی برای این تیم انجام داده و یک پاس گل ثبت کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا