Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخشی از تجهیزات و محصولات وارده شده در گمرک است و قرار بر این شده تا این کالا‌ها تعیین و تکلیف شود و نوع عرضه کردن آن به بازار مشخص شود. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هئیت دولت گفت: بخشی از تجهیزات و محصولات وارده شده در گمرک است و قرار بر این شده تا این کالا‌ها تعیین و تکلیف شود و نوع عرضه کردن آن به بازار مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده است که تصمیمی که در کمیته ثبت تلفن همراه گرفته می‌شود در خصوص نحوه عرضه این گوشی‌ها را اجرایی و در این زمینه همکاری کند.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: با توجه به این دو اتفاق تثبیت شرایط بازار در زمینه فروش تلفن همراه را داشته باشیم.
آذری جهرمی تصریح کرد: جلسه معاونین تشکیل شده و پیش بینی کرده بودیم که بازار طی ۱۰ روز تا چه میزان متعادل خواهد شد و طولانی شدن تصمیمات در بازار ارز در تثبیت قیمت‌ها در این بازار تاثیر داشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلفن همراه شرایط بازار تثبیت قیمت بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود