Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روزنامه دیلی میل، دیدار دو ساعته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در هلسینکی پشت در‌های بسته و در حالی برگزار شد که به جز این دو رییس جمهور، تنها دو مترجم در آن حاضر بودند.

در صورتی که در این جلسه میان این دو رییس جمهور توافق صورت گرفته باشد، تنها آمریکایی‌ای که از آن مطلع است، مارینا گراس، مترجم ترامپ در این نشست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا بیل پاسکرل، نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواهان احضار مترجم نشست ترامپ و پوتین برای ارائه توضیحات به کنگره شده است.

پاسکرل اظهار کرد: نیازمند توضیحات تنها آمریکایی حاضر در این نشست هستیم تا مطمئن شویم ترامپ بیش از این نهاد‌های اطلاعاتی یا اجرای قانون را تضعیف نکرده است. با توجه به امتیازات علنی‌ای که ترامپ با عدم حمایت از جامعه اطلاعاتی، نهاد‌های مجری قانون و مقامات نظامی آمریکا در خصوص حمله روسیه علیه دموکراسی ما به پوتین داد، کنگره و مردم آمریکا باید از جزییات گفت‌وگوی خصوصی آن‌ها مطلع شوند.

دموکرات‌ها با داشتن اقلیت کرسی‌ها در کنگره قادر به احضار این مترجم نیستند و برای این کار نیازمند حمایت جمهوری‌خواهان از این طرح هستند.

جین شاهین، سناتور دموکرات نیز خواستار برگزاری جلسه استماع با حضور این مترجم آمریکایی شده است تا جزییات مذاکرات و توافقات احتمالی میان پوتین و ترامپ مشخص شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه ترامپ دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!