Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فاطمه رضازاده، مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان در اردبیل اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر اردبیل در قالب 200 نفر از دانشجویان خواهر بسیجی از مقابل دانشگاه علمی کاربردی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد تا از مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کاروان برنامه ریزی شده تا به استان کردستان اعزام شده و پس از ورود به شهرستان بانه و استقرار در زائرسرای شهید نصراللهی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این کاروان بهره مند شوند که در مدت حضور شرکت کنندگان در قالب کاروان راهیان نور، راویان مستقر در این منطقه نیز رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در این منطقه جنگی را بازگو خواهند کرد.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل قرائت زیارت عاشورا و برگزاری مداحی و عزاداری را از برنامه های تدارک دیده شده برای این کاروان برشمرد و افزود: در کنار این برنامه ها، پیش بینی شده تا در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان حاضر در این کاروان نیز برنامه های مختلفی برگزار شده و آرمان ها و ارزش های شهدای والامقام به این افراد منتقل شود.

رضازاده گفت: دانشجویان در مدت حضور خود در این کاروان از مناطق عملیاتی بوالحسن و سیرانبند بازدید داشته و در رزمایش فرهنگی رزمی مردان آسمانی حضور می یابند تا از برنامه های هدفگذاری شده در قالب این کاروان بهره‌مند شوند.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب و مهم برای بازگویی ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: با این امر می‌توانیم بخش کوچکی از جان فشانی‌های رزمندگان را به شرکت کنندگان منتقل کنیم تا ترویج این فرهنگ در جامعه زمینه ساز شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در قالب جنگ نرم برای از بین بردن این فرهنگ در جامعه شود.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاروان راهیان نور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور