Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:57:37 GMT

اوسین بولت و پوشیدن دوباره پیراهن زرد رنگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۳۶۳

اوسین بولت، قهرمان رشته دو و میدانی که 8 مدال طلای المپیک را در این رشته کسب کرد، راهی باشگاه مارینرز استرالیا شده تا به صورت آزمایشی برای این تیم بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، بولت که سال گذشته از دنیای دو و میدانی خداحافظی کرد، به دنبال علاقه همیشگی اش یعنی فوتبال رفته و مدتی به صورت آزمایشی در تمرینات تیم‌هایی از جمله دورتموند حضور داشت ولی در نهایت ، این تیم ها با حضور او موافقت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او راهی استرالیا شده تا شانس خود را در تیمی جدید امتحان کند.

 

باشگاه سنترال کست مارینرز اعلام کرده که به صورت آزمایشی، 6 هفته بولت را در اختیار خواهد گرفت و در صورتی که دو طرف به توافق برسند، این همکاری آغاز خواهد شد.

 

دو و میدانی اوسین بولت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی اوسین بولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دو و میدانی، آقای کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.   مهدی مبینی به دلیل نامزد شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشت و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.   در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:   جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دو و میدانی منصوب می‌شوید.   آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین  قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه مسجدالاقصی با حضور ۱۲۵ هزار نمازگزار
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • از کدام دروس در کنکور ۱۴۰۳ سوال طرح نمی‌شود؟