Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سارق مسلحی که با فشنگ های مشقی وارد بانک ملی در محدوده نعمت آباد شده بود با اقدام سریع پلیس قبل از فرار بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،، سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق بانک گفت: ساعت ۷:۴۵ امروز سارق مسلح که از فرصت خلوتی بانک در صبح زود استفاده کرده بود، وارد بانک شد و پس از زدن قفل به در بانک، اقدام به شلیک تیر هوایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد مسلح بعد از تهدید مشتری‌ها و کارمندان در حالی که صورت خود را با ماسک بهداشتی و عینک آفتابی پوشانده بود، خود را به گاوصندوق بانک نزدیک و اقدام برداشت ۷۰ میلیون تراول چک از بانک کرد.

سرهنگ حمیدوند ادامه داد: این سارق هنگامی که قصد خروج از بانک داشت نتوانست قفلی را که خود زده بود، باز کند لذا در بانک محبوس شد. او برای کنترل اوضاع به پای یکی از کارمندان بانک نیز شلیک کرد، اما در نهایت کارمندان بانک به سمت او یورش بردند و او را دستگیر کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری افزود: بعد از تماس با پلیس ۱۱۰ نیرو‌های کلانتری در سه دقیقه در محل حاضر شدند و متهم داخل بانک دستگیر شد. خوشبختانه سرقت بدون هرگونه حادثه جانی و آسیب به پایان رسید.

وی با اشاره به سلاح کشف شده از سارق تصریح کرد: این سلاح جنگی و برخوردار از تکنولوژی جدید بوده و تیر‌های آن برخلاف ادعای سارق کشنده است.

سرهنگ حمیدوند در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه بانک فاقد نگهبان بوده. ما به روسای بانک‌ها توصیه می‌کنیم تعامل لازم را با کلانتری‌های محل داشته باشند و با توجه به شرایط حساس بانک‌ها حتما درخواست نگهبان کنند.

وی در پایان گفت: این سارق ۵۱ ساله تاکنون براساس بررسی‌ها سابقه نداشته و علت سرقت از بانک را بدهی مالی عنوان کرده است.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانتری سارق مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد