Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:45:31 GMT

ادارات سيستم هاي ذخيره برق نصب کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۴۳۴

ادارات سيستم هاي ذخيره برق نصب کنند

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مديرعامل شرکت توزيع برق استان البرز به دستگاه هاي اجرايي و مراکز خدماتي استان توصيه کرد که با توجه به استمرار قطعي برق، خريد و نصب سيستم هاي ذخيره برق را در اولويت قرار دهند.

به گزارش ايرنا، ناصر اسکندري روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دراين روزها، گرماي کم سابقه ، سبب افزايش مصرف برق و فشار مضاعف به شبکه هاي توزيع انرژي درکشور و البرز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با اين اوصاف قطعي و نوسان برق تا زمان کاهش دما در کشور و استان البرز وجود خواهد داشت و بايستي مراکز اداري ، بيمارستاني و خدماتي اقدام به خريد و نصب سيستم هاي ذخيره برق کنند.
مديرعامل شرکت توزيع برق البرز گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغي دولت اين مراکز بايد براي خود ژنراتور داشته باشند.
اسکندري با بيان اينکه همزمان با قطعي برق دراستان البرز تعداد تماس هاي تلفني مردم با سامانه 121 استان افزايش 80 درصدي داشته ، گفت: مهم ترين راه برون رفت از مشکل قطعي برق ، اجراي فراگير طرح بهره مندي از انرژي خورشيدي است .
وي افزود: وزارت نيرو براي اجراي گسترده اين طرح با مشارکت مردم اعلام آمادگي کرده و مجريان حمايت ويژه خواهند شد.
مديرعامل شرکت توزيع برق البرز بيان داشت : درگام نخست بايد برق مورد نياز معابر ، بوستان ها و ساير مکان هاي عمومي از انرژي خورشيدي تامين شود.
اسکندري گفت: طبق ابلاغيه دولت، هر سال10 درصد از مصرف برق کشور بايد کاسته شود ضمن آنکه 20 درصد تامين برق از طريق انرژي خورشيدي صورت گيرد.
مديرعامل شرکت توزيع برق البرز تاکيد کرد که متاسفانه اين موضوع تاکنون مورد توجه قرار نگرفته ليکن هر چه سريع تر بايد آن را اجرايي کرد.
وي، طول شبکه هاي توزيع برق البرز را 13 هزار کيلومتراعلام کرد و گفت: بخش عمده اي از شبکه هاي برق البرز به کابل خودنگهدار مجهز شده است.
وي تاکيد کرد: يکي از ابزارهاي جدي که بايد دنبال آن بود اصلاح اقتصاد برق است.
اسکندري نيز تعطيلي پنجشنبه ها در استان البرز را براي کاهش مصرف انرژي ضروري دانست وگفت: مسئولان استاني با جديت براي تحقق اين امر تلاش مي کنند.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره آب می‌تواند فرصت مناسبی برای رفع تنش آبی در این منطقه باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • باتری این ریزسیاه‌چاله‌، انرژی هفت نسل شما را تامین می‌کند!
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود