Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه براساس اطلاع‌رسانی‌های قبلی متولیان اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه،مسافرانی که خارج از قواعد و ضوابط در نظر گرفته شده اقدام به واردات گوشی به کشور کرده و با برخورد متولیان امر مواجه و گوشی آنان قطع شده بود، اکنون مهلت جدیدی یافتند.

مسئول اطلاع‌رسانی این طرح ملی، در جدیدترین بیانیه خود گفته است «با مساعدت و دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، گوشی‌های تلفن همراه که در فرایند ثبت مسافری با تخلف اظهار شده بودند و در روزهای گذشته از طرف سامانه همتا شناسایی و قطع شده بودند، تا پایان امروز مجددا وصل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 ظاهرا این اقدام وزیر در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از متضرر شدن اصناف و کمبود گوشی در بازار صورت گرفته است.

با این حال روز گذشته نیز خبر دیگری در ارتباط با ورود همتا به فاز جدید برخورد و شناسایی تخلفات حوزه مسافری منتشر شد؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک تدابیری اندیشیده خواهد شد تا از بروز تخلف در ثبت کالای مسافری جلوگیری بعمل آید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلفن واردات فناوری تلفن همراه تنظیم بازار تلفن همراه تنظیم بازار واردات گوشی جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد مو با نام PHYTO  خبر داد.

عمده محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی تقلبی هستند/ عوارض فرآورده‌های تقلبی از "ضایعات پوستی" تا "کوری"

سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست درصورت مشاهده این فرآورده فاقد مجوز در سطح عرضه از مصرف و خرید آن خودداری و در صورت مشاهده فرآورده، موضوع را با معاونت‌های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم مقتضی به عمل آمده و نتایج به این اداره کل منعکس شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو از سطح بازار
  • خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال