Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص برنامه ریزی سازمان بهزیستی برای حمایت از افراد پشت نوبتی اظهار کرد: در این زمینه دولت اعتباری را از محل هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده است که بزودی افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته وزارت رفاه اقداماتی را در راستای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان دستگاه‌های حمایتی انجام داده است که از ان جمله می توان به توزیع بسته‌های امنیت غذایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی بیان کرد: بر همین اساس طی سال‌های گذشته حدود 11 میلیون نفر اعم از مددجویان دستگاه‌های حمایتی و نیازمندان بسته‌های امنیت غذایی را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت رفاه امسال نیز بسته‌های غذایی در چند نوبت به افراد واجد شرایط توزیع می‌شود که نوبت اول آن در ماه مبارک رمضان انجام شد و قرار است در چند نوبت دیگر این بسته‌ها به این افراد داده شود.

وی در خصوص تعداد گیرندگان بسته‌های امنیت غذایی نیز گفت: در این زمینه نیز وزارت رفاه بر اساس شاخص‌های عمل خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی قبل از ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این آئین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر وقدردانی می‌کنیم.

آیت الله آل هاشم یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این آئین ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از عنایت های امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم و تولیت موقوفات خیر النسا آیت الله سید محمد تقی آل هاشم به جهت حضور در این رویداد که چند سالی است برگزار می‌شود کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

ارزش ریالی هر بسته حدوداً یک میلیون تومان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته‌ها حدوداً یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

لازم به توضیح است طی این آئین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

کد خبر 6064080

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۴۳ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در زنجان
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی