Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص لغو بازی سوپرجام و قهرمانی بی‌دردسر پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: ما در حال حاضر تمرینات‌ بدنسازی‌مان را انجام می‌دهیم و در شرایط بدنسازی هستیم. تمرینات پرفشار و با برنامه فشرده‌ای را پشت‌سر می‌گذاریم تا خودمان را آماده بازی‌ها کنیم. در مورد سوپرجام صحبت خاصی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره تصمیمی است که گرفته شده است و اگر این بازی برگزار می‌شد شرایط خاص خودش را داشت. صحبت خاصی ندارم و فقط می‌گویم تصمیمی است که گرفته شده و بهتر است به فکر بازی‌هایی باشیم که پیش‌رو داریم و تلاش و تمرین بیشتری داشته باشیم تا آماده بازی‌های سخت شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس خریدهای خوبی داشته و وضعیت خوبی برای فصل جدید دارد گفت: اتفاقاً همیشه گفتم بازهم تکرار می‌کنم که پرسپولیس شرایط خیلی سختی دارد. اگر نگاه کنید می‌بینید سایر تیم‌ها  نسبت به ما چقدر راحت‌تر می‌توانند کار کنند، اکثر تیم‌ها بازیکن خریده‌اند و نسبت به فصل قبل تقویت شده‌اند و اگر بازیکنی هم از دست دادند به هر شکل بازیکن دیگری را جایگزین کردند. در نیم فصل هم مطمئن باشید تقویت می‌شوند و همین باعث می‌شود کار ما سخت شود چرا که پرسپولیس به خاطر شرایطی که دارد بازیکن نگرفته است. ما مشکلات زیادی داشتیم و داریم که پشت قهرمانی دیده نشد. به هر حال تحت فشار تمرین می‌کنیم و کار سختی داریم، انتظارمان هم فقط این است که هواداران شرایط سخت را درک کنند و کنار ما باشند. ما کمبود بازیکن داریم و 3 بازیکن کلیدی را هم از دست دادیم و کار سختی در پیش داریم. از سال گذشته کسانی که می‌خواستند ضربه بزنند برنامه‌ریزی شده به تیم حمله کردند و بازیکنانی مثل ربیع‌خواه و ماهینی را اذیت کردند و می‌خواستند روی تیم تاثیر منفی بگذارند. می‌بینید که شرایط سختی داریم ولی بازهم همان افراد برای ضربه زدن به پرسپولیس کارشان را انجام می‌دهند.

وی در مورد بازیکنانی که جذب تیم شدند هم گفت: بازی کردن در پرسپولیس و استقلال خیلی سخت است و هر بازیکنی بیاید مدتی طول می‌کشد تا جا بیافتد. بازیکنان تلاش می‌کنند ولی ما 3 بازیکن خوب و تاثیرگذار داشتیم و اگر در نیم فصل اول خوب کار نکنیم کار برای بازیکنان جدید در نیم فصل دوم سخت خواهد شد و نمی‌توانند به راحتی کار کنند. نگاه کنید که برنامه فشرده‌ای داریم و علاوه بر بازی‌های داخلی 2 بازی آسیایی در پیش داریم که در صورت صعود کارمان سخت‌تر هم می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان زیادی با کیفیت بالا به پرسپولیس آمدند و بعضی از آنها موفق نشدند گفت: بازی در استقلال و پرسپولیس متفاوت است و تمرکز و آمادگی بالایی می‌خواهد و چیزی که بودی ملاک نیست و باید با شرایط وفق پیدا کرد. کار پرسپولیس از تمام تیم‌ها سخت‌تر است و با وجود نفرات خوبی که جذب شدند نمی‌توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد.

حسینی با اشاره به تلاش‌های مدیریت باشگاه عنوان کرد: گرشاسبی خیلی زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند ولی کار سختی دارد و انقدر بدهی‌ها زیاد است که وقت نداری کار دیگری انجام دهی. هر لحظه ممکن است محرومیت و کسر امتیاز ایجاد شود و فشار زیادی روی مدیریت است. پرونده‌های زیادی انباشته شده که کار تیم را عقب می‌اندازد و واقعا کار سخت است.

وی با اشاره به وضعیت وحید امیری و اینکه به نظرش در تیم می‌ماند یا نه گفت: تمام بازیکنان تیم ملی در جام جهانی تلاش کردند و همه آنها پیشنهادات خوبی دارند و خودشان تصمیم‌گیری خواهند کرد. این تصمیم خیلی تصمیم سختی خواهد بود و خودشان بهترین تصمیم ممکن را خواهند گرفت.

حسینی با اشاره به بازی سختی که برابر الدحیل دارند گفت: الدحیل تیم خیلی خوبی است و بهترین بازیکنان را در پست‌های مختلف دارد. نگاه کنید که در این تیم چند بازیکن خارجی هستند که بازی می‌کنند، فرانسوی، الجزایری و... ما بازیکنان جوانی داریم که هرکدام می‌توانند خودی نشان دهند ولی مشکلات زیادی هست و شرایط آب و هوایی و مسائل مختلف کار ما را سخت کرده است.

واقعاً می‌گویم الان همه در مورد بازیکن گرفتن و اینکه نفرات خوبی جذب شدند صحبت می‌کنند ولی کسی نمی‌گوید چقدر کار سختی داریم و انتظار دارم با کمک هواداران بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سیدجلال حسینی وحید امیری قهرمانی سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرژرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال