Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:16:13 GMT

ترامپ: ناتو ضعیف یود اکنون قوی شده؛ بد برای روسها

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۵۱۹

ترامپ: ناتو ضعیف یود اکنون قوی شده؛ بد برای روسها

دونالد ترامپ با اشاره به نشست ناتو در بروکسل معتقد است ناتو ضعیف شده اما دوباره قوی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سلسله توئیت‌هایی درباره نشست ناتو در بروکسل نوشت: من نشست بزرگی با ناتو داشتم. آنها (دیگر اعضای ناتو) ۳۳ میلیارد دلار بیشتر پرداخت کرده‌اند و صدها میلیارد دلار دیگر نیز در آینده پرداخت می‌کنند و این اتفاق تنها به خاطر من رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناتو ضعیف بود اما اکنون قوی می‌شود. (این اتفاق برای روسیه بد است) رسانه‌ها تنها می‌گویند که من با رهبران گستاخانه صحبت کردم اما هرگز صحبتی از پول نمی‌کنند.

وی در توئیتی دیگر نوشت: در حالی که من نشست بزرگی با ناتو داشته و میزان هزینه‌ها و پول ناتو را افزایش داده‌ام و حتی نشست بهتری با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه داشتم متاسفانه این دو اتفاق بدین شکل گزارش نشد. اخبار جعلی دیوانه کننده هستند.

او در پیامی دیگر نوشت: اقتصاد آمریکا بیش از هر زمان دیگری قوی تر است.

ترامپ در پیام دیگری با اشاره به دیدارش با ولادیمیر پوتین در هلسینکی علی‌رغم انتقادهای مطرح شده گفت: دیدار میان من و پرزیدنت پوتین موفقیت بزرگ بود، به جز اخباری که در رسانه‌های جعلی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پوتين دونالد ترامپ ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند

بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با عملکرد دولت سیزدهم در سال گذشته اظهار کرد: عده‌ای در جامعه ما نسبت به هر جریان سیاسی بدبین هستند و هر کار خوبی هم که انجام می‌شود را بدبینانه می‌بینند. عده‌ای نیز برعکس آن‌ها خوشبین هستند و هر کاری که دولت در آن ضعیف است را آن را هم قوی می بینند.

وی ادامه داد: باید درست تحلیل کرد تا مردم بتوانند به درستی در ارتباط با زمام دار اجرایی کشور قضاوت کنند. دولت سیزدهم با توجه به تحریم‌ها و همبستگی که میان کشور‌های عربی در ارتباط با مشکلات ما به وجود آمده و وهابیت و عربستان و داعش و سایر موضوعاتی که با کشور ما تنش‌هایی دارند با وجود همه این مسائل فعالیت وزارت امور خارجه ما خیلی خوب بود و و عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: در موضوعاتی مانند سازمان همکاری شانگهای و موضوعات چندجابه که در این شرایط با کشور‌های مختلف به وجود آوردند دولت موفق بوده است.

بوربور تاکید کرد: اما دولت در موضوعات اقتصادی متاسفانه بسیار ضعیف عمل کرده است. دلیل هم آن است که تیم اقتصادی دولت بی تجربه و ضعیف بودند و نتیجه هم این شده است که قیمت‌های اقلام در بازار به شکل عجیبی با افزایش مواجه شده است به عنوان مثال بعضی از افراد و مسئولین اقتصادی کنونی که حتی از قیمت بازار هم مطلع نیستند در تلویزیون صحبت می‌کنند و باعث می‌شوند که حتی قیمت‌ها افزایش پیدا کند. مثلا می‌گویند فلان میوه را پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌کنیم، در شرایطی که در خیابان‌ها تولید کننده با قیمتی کمتر و کیفیتی بالاتر هم عرضه می‌کنند. این واقعیت بازار است و این بی اطلاعی توهین به مردم است. در موضوع اقتصادی تیم دولت سیزدهم مشکل داشت و ضعیف بود. تعزیرات حکومتی هم تنها به جریمه کردن اکتفا کرده است.

وی افزود: البته در این امر در کشور ما قانون هم مشکلاتی دارد، برخی از قوانین ما مربوط به قبل از انقلاب است و بعضی از جریمه‌ها هیچ اثری ندارد، مجلس در این سال‌ها قانونی را تصویب نکرده که جریمه‌ها به نرخ روز باشد .

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:معتقد هستم که تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده، قیمت‌ها اجناس مشابه در کارخانه‌های متفاوت با یکدیگر تفاوت دارد،‌ این نشان می دهد که نظم و ثباتی در بحث اقتصادی کشور وجود ندارد .

وی افزود: از آقای رئیسی و تیمش می‌خواهیم که آن‌هایی که کارآیی ندارند کنار بروند، پس از گذشت ۲ سال از دولت می‌توان ارزیابی کرد که عملکرد مدیران در بخش اقتصادی به چه شکل بوده است. دولت سیزدهم باید بداند که مردم در فشار اقتصادی هستند و همین باعث می‌شود که مردم ما به نظام ما بد بین شوند.

بوربور ادامه داد: رهبری بار‌ها درباره بحث اقتصادی تذکر دادند و دولت‌ها توجه‌ای نکردند. دولت قبل متاسفانه با مقروض کردن دولت بعدی و همفکری با خارجی‌ها مملکت را به مسیری رساند که این مسیر شرایط را برای دولت فعلی غیر قابل کنترل و اداره می‌کند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دولت در بی برنامگی دولت قبلی گرفتار شده، اما تیم فعلی دولت سیزدهم نیز متاسفانه تیم هماهنگی نیست و نتیجه اش هم تورم و قیمت ارز فعلی ما است.

بوبور ادامه داد:خیلی از کشور‌های اطراف ما که مشکلات بیشتر از ما هم دارند شرایط ارزی شان مثل ما این شکل بد نیست. ما تولید داخل را به قیمت ارز خارجی وابسته کردیم و این جوابگو نیست و باعث مشکل می‌شود. تیم اقتصادی دولت آن قدر ضعیف است که فکر‌ می کند با موضوع دلار مسافرتی قیمت ارز را کنترل کند، در صورتی که عده‌ای به دلیل همین موضوع خلاف می‌کنند این اشتباه همان اشتباه دولت‌های قبلی است؛ و اگر شرایط تغییر پیدا نکند با مشلات بدتری مواجه خواهیم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار موقت باران
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز
  • روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که مذاکره کنیم/ در داخل کشور ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به‌ راحتی می‌تواند از برجام خارج شود/ عربستان و اسرائیل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند