Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

یدالله جهانبازی در گفت‎وگویی، در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸، اظهار داشت: فغانی و تیم داوری او در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشتند و طبق آمار‌ها جزو یکی دو داور برتر مسابقات شدند. من به عنوان داور چهارم به همراه فغانی در مسابقات بین‌المللی حضور داشتم و می‎دانم که او چقدر انسان باهوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تمرکز بالایی در قضاوت‌هایش داشت و همه بازی‎ها را به بهترین شکل ممکن سوت زد. همکاری فغانی با سخندان و منصوری هم خیلی خوب بود، چون آنها تیم بودند و بهتر است بگوییم تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ خوب درخشید. کمک‌های فغانی هم در جام جهانی عملکرد بی‌نقصی داشتند. البته اگر تیم داوری ایران بازی فینال را سوت می‌زد ایده‌‎آل می‎شد، اما به هر حال قضاوت بازی رده‌بندی جام جهانی هم جزو افتخارات ایران و جامعه داوری کشورمان به حساب می‎آید.

داور پیشین فوتبال ایران با اعلام اینکه «داوران ایرانی در کشور هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‎گیرند»، تصریح کرد: ما بار‌ها این حرف‎ها را گفتیم، اما فایده ندارد. انگار مسئولان ما گوش شنوا ندارند. الان فغانی بازی رده‌بندی جام جهانی را سوت زده، اما در لیگ برتر ایران برای هر بازی ۷۰۰ هزار تومان به او پول می‌دهند. این خیلی بد و خنده دار است.

جهانبازی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت، اما قبول کنید که داوری ایران دو سه پله از فوتبال‎مان بالاتر است. ما انتظار زیادی نداریم، فقط می‎خواهیم تشکیلات فوتبال کمی بیشتر به فکر داوری باشد. از تاج به عنوان متولی فوتبال و اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون انتظار داریم که هوای داوری را بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر جهانبازی فغانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

کارشناس قدیمی داوری ایران، معتقد است که گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «حسین عسگری» کارشناس داوری فوتبال و داور بازنشسته که سابقه ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را دارد، درباره صحنه‌های بازی و عملکرد داور این مسابقه گفت:

من به داور (علی‌اصغر مومنی) توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد.

پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیر طبیعی بود.

گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام