Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : نایب رئیس هیات انجمنهای ورزشی خراسان رضوی گفت: هیات انجمنهای ورزشی این استان در بخش بانوان بالاترین حضور را در تیم ملی دارند بطوری که هم اینک 50 نفر از بانوان فعال در هیات انجمنهای ورزشی خراسان رضوی عضو تیم ملی هستند.

هانیه امانی روز چهارشنبه افزود: در چارچوب پیگیری جدی طرحهای استعدادیابی پارسال 50 نفر در رشته های دارت، جهت یابی، راگبی، سپک تاکرا، طناب کشی و فوتبال رومیزی جذب شدند و هم اینک برای تیم نونهالان و نوجوانان در حال طی دوره آموزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور انتخابی بازیهای آسیایی هنگ هنگ در بخش بانوان به میزبانی مشهد خبر و ادامه داد: این رقابتها روزهای 24 تا 26 مرداد ماه آتی با حضور 100 ورزشکار از سراسر کشور در مشهد برگزار می شوند.
'اسپوکس، اسکی روی آب، بازیها و ورزشهای الکترونیک، بیس بال و سافت بال، جت اسکی و جت بُت، جهت یابی، دارت، راگبی، ساواته، سپک تاکرا، طناب کشی، فلوربال، فوتبال رومیزی، فوتوالی، کریکت، کیک بوکسینگ و اکو و ورزشهای موج سواری و هوایی' رشته های هیات انجمنهای ورزشی خراسان رضوی را تشکیل می دهند.
هیات انجمنهای ورزشی خراسان رضوی هزار و 120 نفر ورزشکار سازمان یافته را زیرپوشش دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرانه ورزشی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان