Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید بهمن میرزایی با انتقاد از کم کاری مسئولان در سرکشی به خانواده های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: این بی مهری ها خللی در اعتقادات ما وارد نمی کند و ما همچنان گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک فریدون کریمی والا؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با حضور در منزل شهید بهمن میرزایی ضمن دیدار با خانوده این شهید از صبر و استقامت خانواده وی تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این دیدار با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده آنان وظیفه و تکلیف مهم همه ماست،اظهار داشت: مقام معظم رهبری حساسیت و احترام ویژه ای برای شهدا و خانواده های آنان قائل است و این موضوع در سرکشی ایشان به خانواده های شهدا حتی شهدای کلیمی و مسیحی نمود پیدا می کند و این برای ما بسیجیان الگو و سرمشق است.

 

وی افزود: تکریم و سرکشی به خانواده های شهدا که مایه خیر و برکت برای نظام اسلامی هستند وظیفه اخلاقی همه ماست و خدا را شاکریم که در دهه کرامت که مزین به نام امام هشتم (ع) است این سعادت را نصیب ما کرد.

 

 صغری زارع طولابی مادر شهید بهمن میرزایی نیز در این دیدار گفت: با وجود گذشت چند دهه از پایان یافتن جنگ تحمیلی و پرپر شدن هزاران لاله سرخ در راه اسلام و قرآن اما متاسفانه به خانواده های آنان رسیدگی نمی شود اما با این وجود ما همچنان گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و هرجا که نیاز باشد با این تن پیر و ناتوان وارد میدان می شویم و اوامر ایشان را اجرا می کنیم.

 

 

وی افزود: اینگونه نیست که خانواده های شهدا انتظار کمک مادی داشته باشند چرا که ما با  خدای خود معامله کردیم و فرزندمان را به استقبال شهادت فرستایم اما مسئولان متاسفانه حتی یک سرکشی ساده را هم از ما دریغ می کنند.

 

مادر شهید بهمن میرزایی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان بنیاد شهید استان بیان داشت: دو سال قبل که پدر شهید به رحمت خدا رفت مسئولان بنیاد شهید حتی یک تسلیت ساده هم به ما نگفتند و این واقعا برای من ناراحت کننده بود.

 

 

لازم به ذکر است، شهید بهمن میرزایی به سال 1348 در خرم آباد متولد و در تاریخ 7/3/1367 یعنی در نوزده سالگی در منطقه عملیاتی ماووت به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در یادواره شهدای دفاع مقدس و بیست و یکمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: افتخار دارم در مجلسی حضور یافته‌ام که منور و مزیّن به حضور مادرانی و پدران شهدایی است که سلامت، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان هستیم، چراکه حاضر شدند از پاره‌ تن و جگر گوشه خود در راه خدا بگذرند تا خدشه‌ای به امنیت این خاک وارد نشود.

وی اضافه کرد: در میان خانواده شهدا، چهره مادران شهدای افتخارآفرین حادثه تروریستی خاش را می‌بینم، شهدای مظلوم لشکر ۱۴ که پس از ماه‌ها حضور در نقطه صفر مرزی و حراست از کیان این مرز و بوم، در مسیر برگشت به خانه در ۶۰ کیلومتری زاهدان با انفجار ۷۰۰ کیلوگرم مواد منفجره توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقام شهادت رسیدند تا سندی دیگر بر مظلومیت این عزیزان باشد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) متذکر شد: یکی از این شهدا، شهید فاضل مسئول کنترل اموال لشکر ما بود که آوازه امانتداری و وظیفه‌شناسی او شهره بود؛ تا جایی که میان همرزمانش معروف است.

هاشمی‌پور متذکر شد: چند روز قبل از شهادت، یک دستگاه دوربین به اموال لشکر اضافه شده بود، اما شهید فرصت نکرده بود آن را ثبت کرده و به اموال اضافه کند و تا آخرین لجظات به همکارانش سفارش ثبت آن را داشت.

وی تبیین کرد: شهید رحیمی از دیگر شهدایی بود که قرار بود پس از برگشت به خانه، مراسم عروسی برپا کند و رخت دامادی به تن بپوشد، اما تقدیر خداوندی بر این بود که لباس دامادی‌اش را در آسمان‌ها بپوشد و برای وی حجله در آسمان‌ها ببندند، بنابراین شرایط پیکرش به گونه‌ای بود که نتوانستم به مادرش اجازه دهیم که پیکر فرزندش را پس از شهادت رؤیت کند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد: دشمن در این سال‌ها برای رسیدن به نیت شوم خود، وزیر، وکیل و رئیس جمهور از ما شهید کرده ودر طول سال نیز بیش از ۳۰۰ شهید برای امنیت تقدیم می‌کنیم.

هاشمی‌پور تشریح کرد: نکته اینجاست که هر نظام دیگری بود، تاکنون ساقط شده بود، اما امروز به برکت خون همین شهدا، ما از مقتدرترین کشور‌های دنیا هستیم، چراکه موانع بسیاری در راه ما گذاشتند و با تمام این موانع ما رشد کردیم.

محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم در این نشست عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق به من داده که در کسوت‌های مختلف لباس افتخار خدمت به شهدا و خانواده‌های ایشان را به تن داشته باشم، همچنان که در دوران دانشجویی و زمان مسئولیت خود در بسیج دانشجویی، افتخار خدمت در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد واحد اصفهان را داشتم و از خدا می‌خواهم که تا آخر راه ما را از راه شهدا جدا نکند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده معزز شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان