Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق مسلح بانک در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انگیزه سرقت خود گفت: من راننده بیابان هستم و تفنگی که با آن سرقت کردم را برای حفاظت از خودم در بیابان ها خریداری کرده بودم.

وی افزود: نقشه سرقت از بانک یک روز قبل به ذهنم رسید. چند روزی بود که درگیر پاس نشدن چک هایم بودم و می خواستم به هر صورت که شده چک ها را پاس کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سارق بانک در تشریح  جزئیات سرقت اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰ وارد بانک شعبه نعمت آباد شدم. بانک خیلی خلوت بود و به نظرم زمان مناسبی برای سرقت به شمار می رفت.

وی افزود: وارد بانک که شدم اول با قفلی که همراه داشتم در را از پشت قفل کردم تا کسی وارد بانک نشود بعد اسلحه ام را به سمت سقف گرفتم و یک تیر هوایی شلیک کردم. صدای شلیک که بلند شد همه وحشت کردند و جیغ کشیدند هم کارمندان و هم مشتریان بانک.

سارق بانک خاطرنشان کرد: البته فشنگ ها مشقی بود و آسیبی نمی زد اما صدای آن طوری بود که همه وحشت زده شدند. رو به کارمندان کردم و گفتم اگر پول ندهید به سمت شما شلیک می کند.

وی یادآور شد: به سمت گاوصندوق رفتم و از رئیس بانک خواستم آن را باز کند. وقتی گاوصندوق را باز کرد هرچه درون آن بود را داخل کیف دستی ریختم و به سمت خروجی حرکت کردم. اما وقتی کلید را داخل قفل قرار دادم که در را باز کنم کلید گیر کرده بود و در باز نمی شد. خیلی ترسیدم. کارمندان بانک هم متوجه ترس من شدند و به سمت من جلو می آمدند. همان موقع هم شنیدم که کسی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته است.

وی افزود: برای این که کارمندان بانک جلوتر نیایند یک گلوله به سمت پای یکی از آنها شلیک کردم که فقط شلوار آن کارمند را پاره کرد اما همزمان با آن کارمندان مرا دستگیر کردند.

سارق بانک اظهار داشت: بلافاصله هم مأموران کلانتری خودشان را به محل رسانده و علاوه بر اینکه به من دستنبد زدند موتوری که با آن آمده بودند را نیز مصادره کردند.

کد خبر 4350508 سیامک صدیقی

منبع: مهر

کلیدواژه: سارق مسلح سرقت از بانک نیروی انتظامی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سازمان حج و زیارت سرهنگ نادر رحمانی مجلس شورای اسلامی سازمان بیمه سلامت مترو پلیس راهور محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند