Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به تشریح جزئیات سرقت مسلحانه صبح امروز از بانک ملی شعبه نعمت‌آباد پرداخت و اعلام کرد: اقدام به موقع ماموران کلانتری، سارق را در هدف خودش ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق مسلح در بانک ملی شعبه نعمت‌آباد اظهار کرد: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز این فرد با استفاده از خلوت بودن بانک وارد بانک شده و پس از زدن قفل به در بانک اقدام به شلیک یک تیر هوایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرد مسلح با تهدید کردن کارمندان بانک به گاوصندوق نزدیک شده و در مجموع 70 میلیون تومان تراول را در کیف خود جاگذاری کرده و قصد فرار می‌کند، گفت: سارق که به هنگام آمدن به داخل بانک به در قفل زده بود پس از اینکه قصد خروج می‌کند برای باز کردن قفل دچار مشکل می‌شود و در بانک محبوس و ماموران طی 3 دقیقه خود را به محل سرقت می‌رسانند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه رئیس کلانتری محل نیز در بانک حضور پیدا می‌کند و به دنبال اجرای تمهیدات انتظامی متهم در داخل بانک دستگیر می‌شود، اضافه کرد: فرد سارق در بدو ورود یک تیر هوایی و هنگامی که احساس خطر می‌کند یک تیر دیگر نیز شلیک می‌کند که تیر دوم به پای یکی از کارمندان برخورد کرده اما برای وی جراحتی را ایجاد نمی‌کند و تنها باعث سوختگی شلوار کارمند بانک می‌شود.

در حالی که سارق مدعی می‌شد اسلحه را سال‌ها پیش خریداری کرده و گلوله‌های آن کشنده نیست حمیدوند با رد این ادعا عنوان کرد: اسلحه در نهایت متعلق به دو سال پیش است و گلوله‌ها نیز کاملا جنگی است و اگر به فردی شلیک می‌شد به طور حتم این قابلیت را که فرد کشته بشود را هم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌بر اینکه آیا بانک دارای نگهبان بوده است یا خیر گفت: بانک نگهبان نداشته اگر چه در ادوار گذشته تمهیدات انتظامی نیز بر روی آن انجام شده است اما به روسای بانک‌ها توصیه می‌کنم که با نیروی انتظامی و کلانتری‌ها تعامل داشته باشند و با توجه به حساسیت امور بانک حتما درخواست حضور نگهبان ارائه دهند.

حمیدوند با بیان اینکه بررسی‌ها تا این لحظه حاکی از آن است که سارق دارای سابقه نبوده است، عنوان کرد: همچنین شواهد نشان می‌دهد که وی همدستی نداشته اما باید فیلم‌های چند روز گذشته و فیلم امروز بانک که از دوربین مدار بسته گرفته شده کاملا بررسی شود.

به گفته سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ سارق با یک موتورسیکلت 125 سی سی طرح هوندا و در حالی که صورت خودرا با کلاه و ماسک بهداشتی پوشانده بوده به سرقت رفته است.

بر اساس این گزارش تا این لحظه سارق انگیزه خود را برای سرقت مالی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مدارس کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عامل این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی هویت سارق را شناسایی و در نهایت در یک عملیات ضربتی و کاملاً هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از مدارس سطح شهر اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6077792

دیگر خبرها

  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد