Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@17:55:02 GMT

برنامه پایش به نیاز‌های مردم می پردازد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۸۳۹

برنامه پایش به نیاز‌های مردم می پردازد

به گزارش جهان نيوز، کیاداوود اسفندیاری مجری تلویزیون درباره ادامه روند ساخت و پخش برنامه "پایش" گفت: برنامه پایش به دلیل شفافیت در طرح موضوعات جامعه به مدت چند سال آن هم بدون توقف توانست تولید و پخش خود را در تلویزیون ادامه دهد و خوشبختانه امروز در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

وی با اشاره به موضوعات روز جامعه افزود: امروز همه خواهان انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی هستند و خوشبختانه ما پیش از حرکت جمعی در مسیر خواسته عمومی جامعه حرکت خود را آغاز کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین هم حرکت در نهایت منجر شد تا شفافیت در شرح برخی مسائل به خواسته عمومی جامعه مبدل گردد.


وی در همین راستا افزود: تبدیل شدن کارآفرینان به قهرمان از مواردی بود که چند سالی است برنامه "پایش" روی آن کار کرده و به جای خوبی رسیده است. علاوه بر پرداختن به مسأله کارآفرینی پایش طی چند سال گذشته در صدد پیگیری مشکلات تولید کنندگان، رفع موانع کسب و کار، سرمایه گذاری و تولید و مسائلی این چنین است. البته در خصوص این موارد هنوز هدف اصلی ما محقق نشده است.

این مجری درباره تیم تولید و پژوهش برنامه "پایش" اظهار کرد: هسته اصلی تیم برنامه پایش را "سید امیر سیاح" که یکی از مدیران شبکه یک است در کنار "توحید آتشبار" نویسنده و محقق برنامه (که از ابتدای پایش کنار ما بوده) تشکیل داده است.

وی در همین راستا ادامه داد: پایش از سال 91 آغاز به کار کرد و طی این 6 سال گذشته گروه با مدیریت سیاح و آتشبار روی بحث های محتوایی کار می‌کنند. خوشبختانه آنچه باعث رشد ما شده وجود دغدغه های مشترک در میان اعضای گروه سازنده پایش است. این همکاری گروهی از ابتدا تا امروز با وجود تمام سختی‌ها و فراز و نشیب‎هایش ادامه داشته و توانستیم این برنامه را برای مخاطبان روی آنتن داشته باشیم.

اسفندیاری ادامه داد: در زمینه موضوعاتی که در برنامه "پایش" به آن پرداختیم از جمله مبارزه با فساد، شفافیت، تولید و مسائلی از این دست، توانستیم تاثیر خوبی روی تصمیم گیران کشور بگذاریم، به عنوان منتقل کننده خواسته‌های افکار عمومی نقش خود را ایفا کنیم و در مواقعی که لازم بوده فشار خود را بیاوریم تا نتیجه را به نفع مبارزه با فساد، شفافیت و موانع تولید تغییر دهیم. اگر تعداد برنامه‌های بیشتری در این حوزه تولید می‌شد بالطبع نتیجه بسیار بهتری به دست می‌آمد.
وی با اشاره موفقیت "برنامه پایش" بیان کرد: خوشبختانه پایش توانست با مخاطب عام ارتباط برقرار کند. شاید هیچ برنامه اقتصادی تا امروز به این حد از موفقیت نرسیده است. برنامه ای که با مردم ارتباط برقرار کرده و جذابیت‌هایی در حوزه کسب و کار ایجاد کند.


مجری برنامه "پایش" درباره تغییر در ادامه این برنامه خاطرنشان کرد: قطعاً وقتی نیاز یک کشور به برخی موضوعات بیشتر شود در آن حوزه باید برنامه سازی بیشتری صورت گیرد. به عنوان نمونه با فرارسیدن جام جهانی و نیاز مردم به دیدن فوتبال تولید برنامه های ورزشی بیشتر از زمانهای معمول قوت گرفت. برآورد من این است که هم اکنون مسئله مهم کشور ما موضوع معیشت مردم، اقتصاد و کسب و کار است. با توجه به همین مسائل باید تغییراتی در برنامه پایش صورت گیرد. البته این تغییرات تا حدودی رخ داده است. در خصوص زمان پخش پایش این را یادآور شوم که این برنامه علاوه بر یکشنبه ها، سه شنبه ها نیز روی آنتن خواهد رفت.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی تحت پایش مبارزه با آفات قرار گرفت

قاسم قدمی بیان کرد: حدود ۸۰ گروه شبکه مراقبت در استان مرکزی فعال هستند و اقدامات لازم برای مبارزه با آفات از این طریق در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت کشیک‌ها در روزهای تعطیل ادامه داد: ۴۵ هزار هکتار مزارع گندم آبی، ۲۰۰ هزار هکتار گندم دیم، ۵۰ هزار هکتار جو آبی و ۱۰ هزار هکتار جو دیم که در مجموع ۳۰۰ هزار هکتار است باید از نظر آفات و علف‌های هرز تحت نظارت قرار بگیرد و در صورت نیاز، سم‌پاشی انجام می‌شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: مهم‌ترین آفت استان مربوط به سن گندم است و تاکنون ۲۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی سم‌پاشی و در ۱۵ هزار هکتار از مزارع جمع‌آوری علف هرز انجام شد و این اقدامات ادامه دارد.

قدمی با تاکید بر لزوم سم‌پاشی در صورت نیاز برای حفظ کیفیت محصول، خاطر نشان کرد: کشاورزان باید از مزارع خود به صورت مستمر بازدید و با کارشناسان منطقه در ارتباط باشند که اقدام به موقع و موثر انجام شود.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در قلب کشور قرار دارد.

استان مرکزی به‌عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می‌شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

این استان با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره‌بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

۶۷۰ هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که یک و ۲ دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال می‌شود.

این استان رتبه چهارم تولید بچه ماهی قزل آلا، رتبه اول در تنوع تولید گل و گیاهان زینتی، رتبه دوم تولید گل‌ها شاخه بریده، رتبه سوم در تولید گل و گیاهان زینتی، رتبه دوم سطح زیر کشت و تولید انار کشور، رتبه ششم تولید پسته، مقام هشتم تولید گل محمدی، مقام نهم در تولید انگور، رتبه سوم در تولید لوبیا و رتبه پنجم در تولید جو را به خود اختصاص داده است.

استقرار ایستگاه انار ساوه، پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات، ایستگاه ملی تحقیقات لوبیای خمین، وجود شعبه ششم تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، وجود ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی نیز از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • ۳۰۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی تحت پایش مبارزه با آفات قرار گرفت
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • تأمین و توزیع ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان
  • تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مورد نیاز چاپ کتب درسی از طریق تولید داخلی