Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از سه استان منطقه ۶ آموزش عالی است که از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است، اما متأسفانه از حیث آموزش عالی مغفول مانده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگروه آموزشی، تحقیقات، فنآوری و نوآوری با حضور رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و روسای دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این کارگروه مجتبی شریعتی نیاسرمعاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از سه استان منطقه ۶ آموزش عالی است که از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است، اما متأسفانه از حیث آموزش عالی مغفول مانده است.

مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه مطرح کرد: در دانشگاه آزاد یک به ۶۰ و در دانشگاه شهرکرد یک به ۲۲ است که شاخص دانشگاه شهرکرد به استاندارد‌های وزارت علوم که یک به ۱۷ است نزدیکتر است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری  تصریح کرد:ما ۹۷۷ رشته آموزشی فعال در استان چهارمحال و بختیاری داریم که از این تعداد ۱۶۶ رشته از سال ۹۳ به بعد ایجادشده است که نشان از توجه وزارت علوم به رشته‌های جدید است.

وی گفت: ما به دنبال مدیریت منطقه‌ای هستیم به این معنا که به مناطق تفویض اختیار شود و خودشان نیازسنجی کنند و مسائل را اولویت‌بندی و حل کنند.

شریعتی نیاسرخاطر نشان کرد: قصد ایجاد واحد جدید دانشگاهی نداریم و دانشگاه شهرکرد، دانشگاه مادر و محور استان چهارمحال و بختیاری است و باید تقویت شود و ما این کار را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات دانشگاه شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری آموزش عالی کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد صبح امروز در همایش دانش سنتی محیط زیست اظهار کرد: اولین همایش دانش سنتی محیط زیست ثمره‌ای برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور است.

وی با اشاره به اینکه تعاملات خوبی با سازمان محیط زیست شده است تصریح کرد: تعاملاتی در سطح این دانشگاه با محیط زیست برای برپایی این همایش صورت گرفت.

پیرعلی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد خوبی در سطح دانشگاه شهرکرد فعال است که در رابطه با حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا می‌کنند، یکی از اقدامات شایسته آن‌ها پاکسازی طبیعت است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه طرح‌های پژوهشی کلان در حوزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری ارائه شده است گفت: برپایی این همایش نتیجه مذاکرات تعاملاتی است که تا کنون اتفاق افتاده است.

پیرعلی عنوان کرد: با ارائه طرح‌های پژوهشی امید است که بتوانیم کمک مؤثری در موزه‌های طبیعی در سطح کشور داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است و نباید به سمت صنعتی پیش رود، تلاش کنیم تا فرهنگ بکر محیط زیست و طبیعت برای استان باقی بماند.

پیرعلی در پایان خاطر نشان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش باید فعال شود تا بتوانیم از نتایج آن استفاده لازم را ببریم.

کد خبر 6079850

دیگر خبرها

  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری