Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:47:00 GMT

دستگیری دزدی حرفه ای در اردستان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۹۰۹

دستگیری دزدی حرفه ای در اردستان

یک سارق سابقه دار به جرم دزدی بازهم در شهرستان اردستان دستگیر شد .

ایران آنلاین / سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  فرمانده انتظامی اردستان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر و آگاهی در اجرای طرح اقدام و عمل و پاکسازی نقاط آلوده یک نفر دزد معتاد را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 338 فشنگ و 10 کیلوگرم ساچمه به همراه یک قبضه اسلحه شکاری، سه دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره، 6 قوطی متادون، چهار جفت پلاک خودرو، یک پلاک خودروی دزدی، یک دستگاه چمن زن، 2 عدد کف کش، 2 عدد دینام، 2 دستگاه موتور جوش، 2 دستگاه اره برقی، سه دستگاه هیلتی و سه دستگاه دریل برقی از وی کشف شده است.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه سواری پیکان دزدی، یک دستگاه جیپ اوراق شده و 2 دستگاه خودروی دیگر به همراه یک دستگاه لودر دست ساز در جریان بازرسی ماموران از واحد مسکونی و باغ این فرد کشف شد.
او اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات لازم به جرم انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
هاشمی زاده در ادامه از مردم خواست تا در هنگام ترک خانه یا خودرو، مسائل ایمنی را رعایت کرده و موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
پیش تر نیز 2 گروه سه و پنج نفره به اتهام دزدی گروهی از واحدهای مسکونی اردستان از سوی ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شده بودند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز