Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:31:31 GMT

خسارت دیدگان زلزله برای تشکیل پرونده مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۹۱۶

خسارت دیدگان زلزله برای تشکیل پرونده مراجعه کنند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار شناسایی و کارشناسی منازل آسیب دیده زلزله زدگان شهرهای یاسوج و سی سخت آغاز شده است و افراد خسارت دیده می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن تشکیل پرونده بدهند.

ابراهیم فرزانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی که منازل آن ها آسیب دیده، به بنیاد مسکن شهر یاسوج و سی سخت واقع در همان شهر ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: میزان پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن به این افراد در مناطق روستایی 300 میلیون ریال و شهرها 400 میلیون ریال بوده که هنوز پرداخت اجرایی نشده است.
فرزانه بیان کرد: پیش از این نیز 25 نفر مأمور ارزیابی از بنیاد مسکن استان منازل تخریبی و آسیب دیده یاسوج و سی سخت را شناسایی و بررسی کردند.
وی عنوان کرد: میزان خسارت مسکن های شهری و روستایی درزمین لرزه های یاسوج و سی سخت بین 10 تا 100 درصد بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیگیری امور افراد خسارت دیده در زمینه پرداخت تسهیلات تا زمان رفع مشکل آن ها به جد در دستور کار بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
12 اردیبهشت امسال تاکنون حدود 45 زلزله و پس لرزه به بزرگی 2.5 تا 5.2 ریشتر در شهرهای یاسوج، سی سخت و چیتاب رخ داده که حدود 250 مصدوم داشته اند.
براساس برآوردهای نهایی، زلزله های 5.2 و 4.8 ریشتری 12 و 17 اردیبهشت امسال یک هزار و 810 میلیارد ریال به یاسوج و سی سخت در این استان آسیب رساند.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زلزله منازل كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد