Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:24:47 GMT

گلایه هماهنگ قهرمان‌های کشتی از مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۹۳۵

گلایه هماهنگ قهرمان‌های کشتی از مسئولان

دو قهرمان کشتی آزاد و فرنگی کشتی جهان با انتشار پست هایی در صفحات اینستاگرام نسبت به عدم حمایت مسئولان از کشتی گلایه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک مانده به بازی های آسیایی به نظر می رسد کشتی گیران از شرایط خود راضی نیستند و دائما از عدم حمایت ها سخن می گویند.


حالا 2 کشتی گیر باتجربه ای که قرار نیست در بازی های آسیایی روی تشک بروند، با صحبت هایی از عدم توجه به این رشته مدال آور انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن رحیمی دارنده مدال های طلا ، نقره و برنز جهان و برنز المپیک در کشتی آزاد، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام به عدم توجه مسئولان به پرافتخارترین رشته ورزشی کشور اشاره کرده است.


رحیمی کسب مدال های رنگارنگ و قهرمانی های متوالی کشتی در میادین بزرگ را یادآوری کرد و گفت: از زمانی که خودم را شناختم در ورزش اول کشور مشغول عرق ریختن بودم و تنها یک هدف را جلوی چشمانم گذاشتم، اهتزاز پرچم مقدس ایران در آوردگاه های مختلف که به لطف خدا بارها موفق به این کار شدم، من عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی هستم. در این خانواده انجام کارهای بزرگ، عادی و پیش پا افتاده است به طوری که اگر کسی موفق به بالا بردن پرچم و نام ایران در میادین بین المللی نشود، مایه تعجب است! در مقابل کشتی رشته های وارداتی زیادی وجود دارند که در نزد مدیران عالی رتبه ورزش و حتی سیاسی کشور برخوردار هستند.


سعید عبدولی دارنده مدال طلا و برنز جهان و برنز المپیک که این روزها دوران محرومیت خود را سپری می کند نیز با انتشار دو ویدیو در صفحه رسمی اینستاگرام خود گفت: ما مدال ها را در همه ی رده های سنی درو می کنیم؛ اما انشااله که مسئولین ذیربط اهمیت بدهند و نوجوانان و جوانانی که با روحیه بالا و فعل خواستن در کشتی آمده اند و افتخارآفرینی برای ایران عزیز می کنند، دلسرد نکنند.


وی ادامه داد: اگر قرار است کشتی از بین برود صراحتا اعلام کنند که ما دیگر در کشتی نباشیم و با ندادن و کم کردن بودجه کشتی و کارهای دیگر دنبال این راه نباشند. ما الان دست تنهاییم و فدراسیون با مشکلات بسیاری روبرو شده و انگار مسئولان خود را به خواب زده اند و من نمی دانم چرا اینکار انجام می شود.

سعید عبدولی کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عبدولی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد