Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:46:43 GMT

نخستین نشست بخشدار فیروزکوه با مدیران اجرایی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۹۵۲

نخستین نشست بخشدار فیروزکوه با مدیران اجرایی

نخستین نشست کارکنان بخشداری مرکزی با بخشدار جدید برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز،  نخستین نشست کارکنان بخشدار مرکزی صبح امروز با حضور بخشدار جدید وحید شهبازی و کارکنان بخشداری برگزار شد.

در این جلسه کارکنان بخشداری مرکزی ضمن خوش آمد گویی معرفی خود به بیان نفطه نظرات پرداختند؛ وحید شهبازی در این جلسه اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این جلسه آشنایی با پرسنل اداره و بیان پیشنهادات و مشکلات است و امیدواریم در این چند ساعت کاری که در کنار هم مشغول خدمت به مردم شریف و خونگرم شهرستان هستیم از در کنار هم بودن نیز لذت ببریم و محیط شادی را داشته باشیم تا بهترین خاطره ها را در کنار هم رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی فیروزکوه در ادامه افزود: درب اتاق بنده همیشه به روی همکاران باز است و امیدواریم همگی با تمام قوا برای خدمت آماده باشیم و با همکاری و همراهی هم تمامی کارها را به نحو احسن انجام بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود

رئیس جمهور توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان را جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد