Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اسبق اطلاعات گفت: علت اصلی تلاطم‌های اقتصادی ناکارآمدی برخی مسئولان است و متاسفانه عده‌ای نیز در داخل با سوء‌مدیریت و یا خیانت، به موج تحریم ها دامن زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ همایش بزرگ ناظرین شورای نگهبان شب گذشته با حضور بیش از 1500 نفر از عوامل شبکه نظارت شهرستان مشهد در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سرپرست دفتر نظارت و بازرسی خراسان رضوی گفت: سال گذشته حدود 15 هزار و 500 نفر بر سر صندوق‌ها حاضر بودند و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را در خراسان رضوی برعهده داشتند، بیش از یک سوم ناظرین انتخابات استان در حوزه مشهد و کلات مشغول خدمت بودند و این شبکه مطمئن و امین بازوی قدرتمند و قابل اعتماد ملت در حفظ آراء مردم هستند. 

در ادامه مراسم وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه منزلت و جایگاه استراتژیک شورای نگهبان همواره مورد غفلت قرار می‌گیرد، گفت: شورای نگهبان با یک تجربه تاریخی به‌وجود آمده است، در طول تاریخ مکرر شاهد آن بوده‌ایم که پس از یک انقلاب و حرکات متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با یک توطئه سیاسی نرم از جانب دشمنان خارجی و خائنان داخلی نقش برآب شده است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با یک حرکت خردمندانه، شورای نگهبان را تاسیس و دستاوردهای مردمی انقلاب اسلامی را تا ابد بیمه کردند؛ ادامه داد: انقلاب فرانسه، الجزایر و انقلاب‌های متعدد عربی در موج بیداری اسلامی، همگی طی یک بازه زمانی به گونه‌ای منحرف شدند که ارزش‌های اساسی آن‌ها تبدیل به ضدارزش شد، اما انقلاب ما علیرغم توطئه‌های بی‌سابقه دشمنانش مسیر خود را ادامه می‌دهد، این استمرار در حرکت و حفظ ارزش‌ها مدیون وجود نهادهایی همچون شورای نگهبان است.

وی شورای نگهبان را کوه نفوذناپذیری در برابر دسیسه‌های دشمنان خواند و بیان کرد: پیش‌بینی استکبار جهانی این بود که انقلاب ایران همچون نمونه‌های قبلی، با یک توطئه نرم به کلی نابود شود، اما دو حرکت تاریخی امام یعنی طرح مقوله ولایت فقیه و تاسیس نهاد شورای نگهبان پیش‌بینی‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: امام سازمانی را تدوین کرد که توانایی مقابله با نظام سلطه را به‌صورت زنده و پویا دارد، این نهاد برای هر برنامه‌ریزی سنگین و هدفمند دشمن در طی این چهار دهه، برنامه مقابله دقیقی داشته و مانند کوهی نفوذناپذیر عمل کرده است.

مصلحی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس کشورهای حوزه خلیج فارس شامل عربستان، کویت، امارات بیش از 70 میلیارد دلار هزینه کردند تا از صدام در مقابل ما حمایت کنند، اما این اسکناس‌ها همگی خاکستر شد، چرا که ملت ایران ولایت‌مدار ماند و با خون خود، نهال نورسته انقلاب را در برابر تهدیدات غیرقابل وصف خارجی آبیاری کرد.

وی اضافه کرد: امنیت فعلی کشور به‌خاطر هزینه‌ این ملت در دفاع مقدس است، اگر ملتی بخواهد در برابر مستکبران سر بلند کند، باید هزینه بپردازد.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه دشمن مترصد است تا در فتنه‌های پیش‌رو، اقشار ضعیف‌تر را وارد خیابان کند؛ تصریح کرد: آمریکا امروز در حال فروپاشی است و هم‌اکنون 14 میلیون مقاله در ارتباط با فروپاشی نظام آمریکا وجود دارد که بخش کثیری از آن توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آمریکایی نوشته شده، اما این آمریکا با چنگ و دندان برای بقا در عرصه سیاسی و استراتژیکی جامعه بین‌الملل در حال جنگیدن با همه دنیا و از جمله متحدان اصلی خود مانند اروپا یا کانادا است.

مصلحی با بیان اینکه علت اصلی تلاطم‌های اقتصادی ناکارآمدی برخی مسؤولان است؛ گفت: زمینه‌سازی‌های گسترده‌ای که روسای جمهور آمریکا درباره تاثیرگذار بودن تحریم‌ها در بدنه ملت ایران انجام دادند و متاسفانه عده‌ای نیز در داخل با سوء‌مدیریت و یا خیانت، به این موج دامن زدند که باعث شد برای برخی از مردم، کارآمد بودن تحریم‌ها مورد شبهه قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

رودخانه علی سالار در جاده روستای جوزردان و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی واقع شده است. در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با بارش باران همراه شده است، این رودخانه نیز بر اثر بارش شدید باران جان تازه گرفت و پرآب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مهدی آگینه - خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود