Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فتحي در حوزه باشگاه استقلال با نظري جويباري معاونت سابق اين باشگاه نيز رابطه حسنه اي دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس بعد از استعفاي سيدرضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال، گفته مي شود گفته مي شود اميرحسين فتحي عضو تازه وارد هيات مديره استقلال شنبه به عنوان سرپرست جديد استقلال معرفي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحي از مديران بازنشسته شهرداري بوده و رابطه نزديکي با افتخاري مديرعامل مستعفي استقلال و سلطاني فر وزير ورزش دارد و از همين رو با پيشنهاد افتخاري و موافقت وزير به هيات مديره آبي ها راه يافت.
نکته جالب اينکه فتحي با حسن کريمي مديرعامل جديد شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي نيز روابط نزديکي دارد و دوره اي کوتاه نيز به عنوان معاون وي با او کار کرده است. وي در اولين اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هيات مديره علت اصلي انتخابش را حل و فصل مشکلات مالي اين باشگاه دانست.
فتحي در حوزه باشگاه استقلال با نظري جويباري معاونت سابق اين باشگاه نيز رابطه حسنه اي دارد و از همين رو در قامت سرپرست استقلال، قصد دارد تا از نظري جويباري در تشکيلات باشگاه استفاده کرده تا نظري بازگشت دوباره اي به استقلال داشته باشد.
ظاهرا فتحي سمت معاونت ورزشي باشگاه براي نظري جويباري در نظر گرفته تا تمامي امور ورزشي باشگاه از جمله نقل و انتقالات و مذاکره با بازيکنان و رتق و فتق امور جاري تيم بر عهده نظري جويباري باشد و به اين ترتيب نظري جويباري به نوعي جايگزين پندار توفيقي در استقلال شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس