Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛چراغی پور دراین  گفت وگو،اظهار کرد: به دنبال  این هستیم که در تعامل با تعاونی بسیجیان و  مالکین  ،حدود  5هزارمتر  زمین در منطقه موسوم به "تنگ علی" به صورت رایگان در اختیار دستگاه ورزش و جوانان برای  احداث سالن چند منظوره  مسابقات ورزشی  قرار دهیم.

او با تاکیدبر نقش  شهرداری ها در توسعه وارتقای سطح زندگی ورزشی شهروندان،افزود:  با توجه به اینکه اعلام شده است اگر شهرداری  این مساحت از زمین را در اختیار ورزش وجوانان قرار دهد یک سالن چند منظوره مسابقات ایجاد خواهندکرد مانیز  خودرا متعهد به این موضوع می دانیم تا به صورت رایگان در منطقه "تنگ علی"این حدود زمین را  در اختیار ورزش وجوانان قرار دهیم تا سالن مسابقات  احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی پور در خصوص جاده سلامت نیز گفت:  یکی از مشکلات  شهروندان پلدختری  در جاده سلامت  واقع در خیابان ساحلی  علاوه بر گرمای هوا ،ایجاد مزاحمت ترددماشینها وسایل نقلیه مختلف بود که در این زمینه  بنا برخواست مردم وباتایید شورای ترافیک  سرعت گیر های متعددی را ایجاد کردیم  که این اقدام باعث شد بخشی از مزاحمت های ایجاد شده برای شهروندان توسط وسایل نقلیه با ترک مسیرجاده سلامت  برطرف شود.

شهردار پلدختر اضافه کرد:  در مرحله دیگر با ایجاد یک رینگ قسمت سواره رو را از پیاده رو جداکردیم  وهمچنین اقدام به غرس درختان چنار از گونه گرمسیری کردیم  تابعدها با رشد درختان وانبوه آنها جاده سلامت تبدیل به یک تونل سبز شده  ومردم در فضای بهتر وخنکای بیشتری تردد داشته باشند .

 او  با بیان اینکه هر 30 متر پایه چراغ روشنایی هم برای پیاده رو وهم برای سواره رو نصب کردیم ،گفت:  در هر 20 متر قصد داریم یک وسیله ورزش عمومی رادر جاده سلامت  نصب کنیم که در حال حاضر پایه های آنها را نصب کرده ایم ؛ همچنین قصد داریم بعداز  تکمیل دیواره ساحلی رینگ پیاده رو را ادامه دهیم تا با یک رفت وبرگشت افراد در جاده سلامت  بیش از یک کیلومتر پیاده روی کرده باشند ونیاز به تغییر مسیر نباشد ؛ضمن اینکه قصد داریم  با برداشتن سوله یک محیط مفرح در پایان جاده سلامت ایجاد کرده  وسرویس های بهداشتی را نیزدر آنجا احداث کنیم.

چراغی پور با تاکید بر لزوم کمک به هیئت های ورزشی وتشویق جوانان به فعالیت های سالم و جوان پسند  ،گفت:  علی رغم همه مشکلات مالی ودغدغه های موجوداز برنامه های ورزشی حمایت می کنیم و در راستای مجموعه ورزش  اعلام آمادگی کرده ایم که درزیرسازی پیست تارتان  استادیوم شهید سرمالیان به ورزش وجوانان نیز کمک های لازم را انجام دهیم ؛همچنین  در بحث عوارضات ساختمانهای ورزشی نیز کمک کرده ایم وحتما هم کمک می کنیم ؛در داخل پارک ها نیز  مبلمان ورزش را پیش بینی کرده ایم ودرآینده نزدیک نصب  خواهیم کرد .

 

گفت وگو: جودکی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده زمین سلامت شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران»  در مسابقات فعالیت داشت.   اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.   نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشگاه خواهد بود.   باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم