Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:43:55 GMT

قاتل فراری توسط پلیس آگاهی زنجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۰۳۳

قاتل فراری توسط پلیس آگاهی زنجان دستگیر شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که در شهرستان چالوس مرتکب قتل شده و از صحنه جرم متواری شده بود از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متهم به قتل که جوانی 25 ساله است در یک بزم شبانه با دوست هم سن و سال خود درگیر شده و با استفاده از چاقو، او را از پای در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این متهم که برای فرار از دست قانون و به قصد خروج از کشور، راهی آذربایجان غربی بود در یکی از مسیرهای ارتباطی استان زنجان و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در دام پلیس افتاد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، همچنین از دستگیری یک سارق زورگیر سابقه دار در شهر زنجان خبر داد و افزود: این سارق با استفاده از سلاح سرد قمه و قداره، اقدام به سرقت کیف و گوشی همراه شهروندان می کرد.
رحمتی تصریح کرد: متهم دستگیر شده، طی روزهای اخیر مبادرت به پنج فقره زورگیری کرده بود که به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شد.
وی ادامه داد: یک سارق غیربومی منزل نیز که سالهای گذشته در شهر زنجان مرتکب سرقت شده بود با درایت و تیزهوشی پلیس آگاهی این استان، روز سه شنبه /26 تیر جاری/ در یکی از مناطق غرب تهران، دستگیر شد که تحقیقات از این سارق به منظور تکمیل پرونده، هنوز ادامه دارد.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس آگاهي دستگيري قاتل فراري سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ امانی اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستا‌های اطراف کوهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در عملیاتی ضربتی قاتل فراری دستگیرشد.

وی افزود: قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی کوهدشت متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ امانی اظهارداشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد