Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری آخرین پی‌گیرهای این وازرتخانه درباره تعدیل حکم دانشجویان بازداشتی را تشریح کرد. آفتاب‌‌نیوز : منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران  در پاسخ به سوالی درباره احکام دانشجویان بازداشتی و پیگیری وزارت علوم اظهار کرد: کمیته‌ای در وزارت علوم تشکیل شده و همکارمان هم از طریق دانشگاه ها و هم از طریق ستاد این موضوع را پیگیری می‌کنند و صحبت هایی هم شده و خود من هم صحبت هایی انجام دادم و امیدوارم که مسئولان امر با نگاه محبت آمیزتری به موضوع توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نامه هایی که به رئیس جمهور درباره بازداشت دانشجویان نوشته بود، گفت: در این نامه ها درخواست مان این بوده همه کسانی که می توانند تاثیر بگذارند از جمله خود رئیس جمهور وارد این موضوع بشوند تا ان‌شاءالله شرایطی که دانشجویان در آن قرار گرفته اند برطرف شود.
غلامی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال آزادی دانشجویان تا مهر ماه گفت: خواهش مان از قوه قضاییه این است که در برخوردهایی که ما می بینیم تعدیل کنند.
وی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی مدارک کسانی که در خارج از کشور تحصیل کردند، گفت: اگر قبل از رفتن به خارج از کشور برای تحصیل، مراجعه کنند و لیست دانشگاه های معتبر را بگیرند قطعا با مشکلی مواجه نخواهند شد.
وی افزود: گاهی بدون توجه به این موضوع، افراد از طریق تبلیغاتی که بعضی از نهادها و موسساتی که برای همین منظور دارند خودشان بدون مجوز خاصی فعالیت‌ می‌کنند، می روند و بعد به عواقبش گرفتار می شوند.
وزیر علوم تاکید کرد: اگر کسی از این موسسات شکایت کند قابل رسیدگی است اما ما بخش خاصی نداریم که این موضوع را پیگیری کند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۴۹۶۴ تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر علوم غلامی دانشجویان بازداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد