Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@13:00:17 GMT

عیادت سفیران کریمه اهل بیت ع از بیمارن

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۰۷۲

عیادت سفیران کریمه اهل بیت ع از بیمارن

لطفا برای دیدن تصاویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت

معاون تربیتی بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت ۴ هزار دانش آموز و ۱۲۰ فرهنگی در هشتمین جشنواره سفیران سلامت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی گلدانی‌مقدم در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سفیران سلامت استان خراسان جنوبی که در پژوهشکده تعلیم و تربیت استان برگزار شد اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار دانش آموز و 120 فرهنگی استان دربرگزاری این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به انتخاب 800 اثر برگزیده در مرحله شهرستانی هشتمین جشنوراه سفیران سلامت توسط داوران، گفت: از مجموع این تعداد اثر، 67 اثر جواز حضور و رقابت در مرحله استانی را به دست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش سفیران سلامت ر ارتقای شاخش های بهداشت و سلامت فردی، اجتماعی، روحی، جسمی و توانمند سازی دانش آموزان در مواجه با تهدیدات آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: از مجموع 67 اثر راه یافته به مرحله استانی، پس از ارسال و داوری آثار در دبیرخانه کشوری این جشنواره، 5 اثر از آثار دانش آموزان استان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سفیر‌ سلامت می‌توانند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثرکردن این گونه تهدیدات در مدارس و جامعه نقش آفرین باشند تصریح کرد: با مشارکت فعال سفیران سلامت می‌توانیم مدارس پاکیزه، سالم‌ و عاری از تهدیدات و  آسیب‌های اجتماعی و خطرات ناشی از آن باشیم.

گلدانی‌مقدم افزود: سفیران‌ سلامت زمانی که در این عرصه شروع به فعالیت می‌کنند باید بدانند که وظایف مهمی بر عهده دارند که باید به آن‌ها به خوبی عمل کنند که به عنوان سفیر سلامت کوشا و فعال شناخته شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: هشتمین جشنواره سفیران سلامت در رشته‌های قصه‌گویی، سرود، مدرسه کوچک، نقاشی، باغچه کوچک ساز، بهداشت، داستان مصور، فیلم کوتاه، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکاسی برگزار شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون