Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ محمدجواد آذری جهرمی در پایان جلسه هیئت دولت با اشاره به وضعیت بازار موبایل گفـت: تعادل در بازار موبایل با بحث ارز رابطه و وابستگی دارد و بر اساس همین مسئله تصمیم گرفته شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای گوشی‌های با قیمت زیر ۳۰۰ دلار از گروه دوم از سامانه نیما ارز تأمین می‌شود و برای گوشی های با قیمت بالاتر از این که جزو گروه سوم قرار می گیرد، قابل تعمیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این تصمیم مقداری تکلیف بازار تلفن همراه را مشخص خواهد کرد، گفت: با پیگیری از نیازمندی‌های بازار تلفن همراه دو مسئله وجود داشت بخشی از تجهیزات درون گمرک بود که بنا شد تسهیل و ترخیص شود و در اختیار متقاضیان نهایی قرار بگیرد و به بازار عرضه شود.

آذری جهرمی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در حال توقیف است که بنا شد تعیین تکلیف و به بازار ارائه شود.

وی گفت : دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده تصمیمی که در کمیته نسبت به تلفن همراه گرفته می‌شود که متشکل از وزارتخانه‌های متشکل از وزارتخانه های مختلف است در خصوص نحوه واگذاری و عرضه آنها به بازار همکاری کنند.

آذری جهرمی افزود : با این دو کار تثبیت شرایط در بازار همراه را خواهیم داشت تا بتوانیم شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: البته پیش بینی کرده بودیم که در ۱۰ روز آینده بازار متعادل شود اما تصمیم گیری در این خصوص طولانی شد و امیدواریم هفته آینده تحقق یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات ارز تلفن همراه موبایل وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت