Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@17:50:02 GMT

بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۱۱۹

ساعت24- پایگاه اینترنتی " ریچ کیدز آف اینترنت" با انتشار تصاویری به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.

این سایت معروف که وارد پنجمین سال فعالیت خود شده است، امسال نیز به بیان گزارشی از تفریحات تابستانی افراد ثروتمند پرداخت. به گفته این گزارش، سفر به مناطق ساحلی یکی از اصلی ترین تفریحات تابستانی این افراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام مناطقی از مالزی، تایلند، مالدیو و سایر مناطق ساحلی اقیانوس آرام، جز محبوب ترین مقاصد گردش گری این افراد بوده است.

به جز آسیا، بازار تورهای کشتی کروز دریای مدیترانه هم داغ بوده است و عده زیادی ترجیح داده اند تعطیلات تابستانی خود را در مناطقی چون مالت و مونت کارلو بگذرانند. موسسه : نایت فرانک" گفته است جزیره ساردنی ایتالیا بیش از سایر مناطق دریای مدیترانه در جذب ثروتمندان موفق بوده است. در منطقه " فورت ویلیج" این جزیره بسیاری از ثروتمندان تعطیلات خود را در باغ های ۴۷ هکتاری این منطقه که مجهز به زمین تنیس، گلف، استخر هستند می گذرانند.

با این حال تنها اروپا مقصد گردش گران نبوده است و شمار زیادی از این جوانان ثروتمند خود را به هاوایی رسانده‌اند.

در آمریکای لاتین، افراد ثروتمند بیشتر ترجیح داده اند که اوقات فراغت خود را با آزمایش خودروهای بسیار گران قیمت بگذرانند. دیگران نیز با جت های شخصی خود سفری به دور دنیا داشته اند.

در بین تفریحات عجیب این افراد نگهداری از حیوانات وحشی هم دیده می شود. از کروکودیل و شاهین گرفته تا مارهای عظیم الجثه پیتون، به عنوان حیوانات محبوب این روزها نام برده شده است. خیلی ها هم خود را به دوبی رسانده اند و تعطیلات را در خانه های مجلل خود و نگهداری از حیواناتی چون چیتا سپری می کنند.

بیشترین افراد جوان ثروتمند جهان در ۳ شهر نیویورک، لندن و سنگاپور ساکن هستند. ۳۴ درصد کل افراد ثروتمند، در حال حاضر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) ساکن هستند.

به گفته نشریه فوربس، تا پایان سال ۲۰۱۷ حدود ۵۶ جوان با ثروت یک میلیارد دلار و بیشتر در جهان هست که ۳۰ درصد آن ها ثروت خود را خودشان به دست آورده اند و مابقی افراد این ثروت را به ارث برده‌اند. جوان ترین میلیاردر دنیا در حال حاضر یک دختر نروژی به نام الکساندرا آندرسن است که تنها ۲۰ سال دارد و ثروت وی ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. او و خواهرش مالک یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ هستند که از پدرشان به ارث برده اند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!