Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@09:01:20 GMT

پسر 12 ساله دوست 13 ساله اش را در شهرری کُشت!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۲۰۳

گروه حوادث: 2 پسر نوجوان به خاطر برداشتن سهم خودشان از گردوها چیده شده از باغ دست به یک درگیری زدند و پسر 13 ساله ای با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه سه شنبه 26 تیرماه امسال ماموران پلیس Police شهرری از مرگ خونین پسر 13 ساله ای روی تخت بیمارستان با خبر شدند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر 13 ساله با ضربات چاقو نوجوان 12 ساله ای به کام مرگ فرو رفته است.

همین کافی بود تا پسر نوجوان در عملیات پلیسی دستگیر شود و وی در همان ابتدا به قتل Murder دوستش به خاطر اختلاف بر سر گردوهای چیده شده اعتراف کرد.

پسر 12 ساله به ماموران گفت: عصر سه شنبه همراه دوستم به یک باغ رفتیم و اقدام به گردوچینی کردیم و قرار گذاشتیم بعد از خوردن شام برای برداشتن سهم خودمان به باغ برویم.

وی افزود: وقتی گردوها را شمارش کردیم بر سر برداشتن آنها با هم دچار اختلاف شدیم که همین باعث درگیری ما شد که من برای او چاقو کشیدم و چند ضربه زدم که روی زمین افتاد.

بنا به این گزارش، پرونده این قتل شبانه برای بررسی های بیشتر به دادسرای اطفال و نوجوانان ارجاع شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به سارا و زنده به گور کردن او در جنگل!+عکس

فوری / سرقت مسلحانه از بانک در یافت آباد

نامزد غیرتی با پخش تصاویر خصوصی لیلی او را مانند برده ها به فروش گذاشت!+عکس

فغانی داور سرشناس ایرانی ممنوع التصویر شد؟ +عکس

دسته ماهی تابه داخل چشم آشپز فرو رفت! + تصاویر باور نکردنی

ماساژ شیطانی در اتاق معاینه پزشک معروف +عکس

2 مرد در دادگاه از لحظات قتل همسرانشان گفتند و اشک ریختند

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

فرود دیدنی خلبان هلیکوپتر در قله کوهستان +فیلم

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث قتل پسر ضربات چاقو شهرری حوادث تهران دادسرای اطفال پسر نوجوان عکس قتل دختر حوادث جسد حوادث تهران اخبار تهران پسر تجاوز تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)